حالت تاریک
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

آموزش و پرورش بسترساز توسعه همه‌جانبه است

آموزش و پرورش بسترساز  توسعه همه‌جانبه است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: انتظار داریم همه مردم اعم از انجمن اولیا و مربیان و مسئولان در کنار دستگاه تعلیم و تربیت قرار گیرند تا جامعه به توسعه همه‌جانبه برسد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، سلمان محمدی صبح امروز سه‌شنبه در دیدار با فرماندار ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه همیشه کار گروهی نتیجه‌ای اثربخش دارد، اظهار داشت: آموزش و پرورش برای رشد و موفقیت دانش‌آموزان تلاش می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: انتظار داریم همه مردم اعم از انجمن اولیا و مربیان و مسئولان در کنار دستگاه تعلیم و تربیت قرار گیرند تا جامعه به توسعه همه‌جانبه برسد.

ضرورت توجه ویژه به بازسازی مراکز آموزشی در ثلاث باباجانی

باوندپور؛ فرماندار ثلاث باباجانی نیز خواستار اهتمام و توجه ویژه در خصوص بازسازی ساختمان اداری مدیریت آموزش و پرورش شد.

وی همچنین بر لزوم بازسازی خوابگاه و ساختمان دبیرستان معلم، تسریع در ساخت سالن ورزشی عصمت و تخصیص تجهیزات خوابگاهی به خوابگاه‌های شبانه‌روزی دانش‌آموزان شهرستان را به‌عنوان دغدغه‌مندی‌های آموزش و پرورش مطرح کرد.

در پایان مقرر شد اعتبارات و تجهیزاتی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان نوسازی مدارس و اقلام و اعتباراتی از سوی خیرین مدرسه‌ساز به وسیله بهزاد عزیزی تهیه و در اختیار مدارس شبانه‌روزی شهرستان ثلاث باباجانی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از