حالت تاریک
معاون عمرانی فرماندار پاوه خبر داد:

اجرای آسفالت تنها راه روستایی باقی‌مانده در پاوه

اجرای آسفالت تنها راه روستایی باقی‌مانده در پاوه

معاون عمرانی فرماندار پاوه گفت: با آسفالت راه منتهی به روستای بله‌ای همه روستاهای دارای سکنه پاوه حداقل از یک راه آسفالته مناسب برخوردار  شده‌اند.

سالم مصطفایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای خدمات‌رسانی به روستاها و اجرای زیرساخت‌ها به‌ویژه انجام آسفالت راه‌های روستایی، پروژه‌های آب‌رسانی، گازرسانی و اجرای طرح‌های هادی انجام شده و با آسفالت راه منتهی به روستای بله‌ای همه روستاهای دارای سکنه شهرستان حداقل از یک راه آسفالته مناسب برخوردار شده‌اند.

معاون عمرانی فرماندار پاوه همچنین در رابطه با مشکل آبرسانی در شهرستان پاوه، گفت: طرح‌های آبرسانی به روستاها به‌ویژه روستاهای مناطق محروم یکی از برنامه‌های موفق و عملیاتی دولت سیزدهم است.

وی افزود: تأمین آب نوسود و روستاهای تابعه از چشمه‌بل با اجرای چند ایستگاه پمپاژ و مخازن ذخیره آب و خط انتقال از طریق جاده قدیم نودشه به طرف نوسود و روستاهای همجوار در شهرستان پاوه هم یکی دیگر از این پروژه‌ها است که اکنون در حال اجرا است.

مصطفایی ضمن قدردانی از تلاش‌های قرارگاه نجف اشرف و عوامل و دست‌اندرکاران اجرایی پروژه به‌دلیل کیفیت مطلوب اجرا، تسریع در اتمام پروژه را تا پایان سال جاری خواستار شد.

وی همچنین طی بازدید دیگری از مخازن در حال احداث و خط انتقال آب هانی‌کوان به پاوه خواستار توجه و اهتمام برای رفع نواقصات و جلوگیری از هدر رفت آب در مسیر و اتمام مخازن برای تأمین آب شرب پایدار پاوه و مناطق الحاقی شد.

تاثیر ایجاد میدان‌گاه شیخ احمد در زیباسازی شهر باینگان

جلیل نویدی نیز در این باره، گفت: معاون عمرانی فرماندار پاوه در سفر خود به شهر باینگان در جریان آخرین وضعیت شهرداری این شهر و پروژه‌های در دست اقدام این شهرداری قرار گرفت.

شهردار باینگان با بیان اینکه در این بازدید از روند اجرای آسفالت خیابان‌ها و معابر سطح شهر ابراز رضایت شد، اذعان کرد: انجام پروژه آسفالت به‌ویژه آسفالت آرامستان و محوطه آن در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان اقدامی اساسی است.

وی گفت: از دیگر پروژه‌های تحت اقدام شهرداری که مورد بازدید معاونت عمرانی فرماندار قرار گرفت پروژه ایجاد میدان‌گاه شیخ احمد است که طراحی مناسب و اجرای آن در راستای زیباسازی فضای شهری مثبت ارزیابی می‌شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از