حالت تاریک
مدیرعامل تعاون روستایی کرمانشاه خبر داد:

اجرای طرح کالابرگ‌ الکترونیک در 15 فروشگاه تعاون‌روستایی کرمانشاه

اجرای طرح کالابرگ‌ الکترونیک در 15 فروشگاه تعاون‌روستایی کرمانشاه

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه از اجرای طرح کالابرگ‌ الکترونیک در 15 فروشگاه تعاون‌ روستایی استان خبر داد.

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با بیان اینکه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری طرح توزیع کالابرگ الکترونیک در سطح کشور است، اظهار داشت: طرح کالابرگ الکترونیک در سطح فروشگاه‌ها و روستاهای بخش روستایی استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

 

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: این فروشگاه‌ها در پاوه، جوانرود، روانسر، کرمانشاه، سنقر، هرسین، صحنه، اسلام آبادغرب و قصرشیرین دائر هستند.وی درباره مزایای این طرح اذعان کرد: طرح توزیع کالابرگ الکترونیک گامی برای هدفمند شدن یارانه‌ها و بهره‌مندی افراد از بسته تشویقی است تا قدرت خرید بیشتری داشته باشند‌. 

 

صفایی با بیان اینکه این طرح مختص همه مردم است، تصریح کرد: در طرح توزیع کالابرگ الکترونیک ۱۱ کالای اساسی از جمله شیر، پنیر، برنج، قند، تخم‌مرغ، گوشت قرمز، مرغ، روغن و.. توزیع می‌شود.

 

وی ادامه داد: فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد هستند به سیستمی مجهز شده‌اند که اطلاعات موجود در کارت را بررسی و پشتیبانی کرده و بارکد مخصوص کالابرگ را ثبت می‌کند.

 

صفایی اذعان کرد: وقتی مردم به این فروشگاه‌ها مراجعه کنند سیستم مستقر در آنجا به طور اتوماتیک از روی کارت مشخصات خانوار را ثبت می‌کند و یک کد به داشبورد مدیریتی آن ارسال می‌شود، به‌طور مثال این خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده و آن رقم به‌صورت اتوماتیک به کارت آنها افزوده خواهد شد.

 

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: مردم اگر از طرح توزیع کالابرگ الکترونیک استقبال کنند قدرت خرید آنها نیز به میزان ۱۲۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

 

صفایی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۵ فروشگاه وابسته به تعاون روستایی استان در سامانه طرح کالابرگ الکترونیک ثبت شده است.وی گفت: شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه دارای حدود ۳۰۰ تشکل و بیش از ۲۰۰ هزار عضو است که نقشی بسیار مهم در توسعه اقتصادی و تنظیم بازار استان دارند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از