حالت تاریک
سرپرست شهرداری هرسین خبر داد:

احداث دومین مکان عرضه میوه در هرسین

احداث دومین مکان عرضه میوه در هرسین

سرپرست شهرداری هرسین گفت: با هدف ساماندهی میوه فروشان سیار، دومین غرفه میوه و تره بار واقع جنب هلال احمر شهرستان برپا شده است.

احسان خلیل‌پور  در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با اشاره به اهمیت موضوع ساماندهی دست‌فروشان و میوه‌فروشان در سطح شهر هرسین به‌عنوان یکی از مطالبات اساسی مردم و در راستای بهبود چهره مبلمان شهری، اظهار داشت: دومین غرفه میوه و تره بار واقع جنب هلال احمر شهرستان در دست اجرا است‌.

 

سرپرست شهرداری هرسین با بیان اینکه اولین غرفه میوه و تره‌بار قبل از این در محل پارک امام علی (ع) برپا شد، افزود:  شهرداری هرسین آمادگی دارد تا پایان سال جاری با هدف دسترسی سریع شهروندان در تمامی محلات شهر هرسین غرفه و بازارچه‌های میوه و تره بار را دایر کند.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف شهرداری هرسین از برپایی غرفه‌ها و بازارچه‌های میوه و تره بار علاوه بر دسترسی آسان شهروندان به محصولات با کیفیت، کاهش ترافیک و زیبایی منظر شهری است که این موضوع پس از ساماندهی میوه‌فروش‌های سیار در سطح شهر هرسین به خوبی مشهود می‌شود.

 

خلیل‌پور در ادامه از اجرای جدول‌گذاری کانیو و اصلاح آب‌رو در معابر و کوچه‌های شهر هرسین در راستای هدایت آب‌های سطحی و به‌منظور ارتقاء سطح خدمات به شهروندان و تسریع در آبادانی مناطق خبر داد.

 

سرپرست شهرداری هرسین افزود: مرمت، بهسازی و تجدید جدول‌گذاری‌ها در معابر و کوچه‌ها علاوه بر ساماندهی هدایت آب‌های سطحی، سبب افزایش بهداشت محیط و پاکیزگی بیش از پیش در مسیرهای شهری می‌شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از