حالت تاریک
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی بسیج در برنامه‌سازی

استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی بسیج در برنامه‌سازی

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: باید از ظرفیت‌های پیدا و پنهان نخبگان و فعالان فرهنگی بسیج در حوزه برنامه‌سازی بهره گرفت.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه امروز ظهر یکشنبه با حضور در صداوسیمای مرکز کرمانشاه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و بازدید از نمایشگاه جلوه‌های ایثار پایگاه مقاومت بسیج مرصاد، با مدیر کل صداوسیمای این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

سید صداقت‌الله موسوی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، اظهار داشت: از همکاری دوسویه مجموعه رسانه استانی با تشکل‌ها و مجموعه‌های فعال بسیج استقبال کرد و از آشنایی کامل با ساختارهای پویا و ارزشمند این مجموعه مردمی خبر داد.

 وی افزود: تاسیس گروه رادیویی بسیج یکی از اقدامات سازنده در راستای هم‌افزایی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با مجموعه سپاه حضرت نبی اکرم(ص) است.

موسوی خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت‌های پیدا و پنهان نخبگان و فعالان فرهنگی بسیج در حوزه برنامه‌سازی بهره گرفت و این امر نیازمند تعامل هرچه بیشتر در زمینه‌های مختلف است.

احسان امیری مدیر مرکز اندیشه راهبردی بسیج در ناحیه کرمانشاه ضمن تشریح طرح پیشنهادی به ویژگی امید آفرینی و جریان‌سازی فرهنگی این طرح اشاره کرد.

گفتنی است فعالان حوزه رسانه، کارشناسان برنامه‌ساز شبکه زاگرس، معاون فرهنگی هنری ، مدیر کارگروه فرهنگی و مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت ناحیه کرمانشاه در این جلسه به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

در پایان این نشست تخصصی از خدمات مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمانشاه در راستای تولید برنامه‌های فاخر مذهبی تجلیل و هدایای فرهنگی بنیاد معنوی دعبل خزایی توسط میثم مقدسی، مدیر این مجموعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه به ایشان اهدا شد.

استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی بسیج در برنامه‌سازی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از