حالت تاریک
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) خبر داد:

اعزام ۵ هزار کرمانشاهی به‌ مرقد امام(ره)

اعزام ۵ هزار کرمانشاهی به‌ مرقد امام(ره)

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) از اعزام ۵ هزار کرمانشاهی به‌ مرقد امام(ره) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ سعید بهشتی‌راد صبح امروز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) کرمانشه، اظهار داشت: امام خمینی(ره) فردی بودند که با رهبری انقلاب اسلامی ایران مردم جهان را تحت تأثیر قرار دادند و در برابر استکبار جهانی ایستادند و آنها از کشورمان بیرون کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص) گفت: وقوع انقلاب اسلامی ایران تمام برنامه‌های استکبار جهانی به رهبری آمریکا را بر هم زد و تحولات دنیا را تغییر داد به نحوی که امروز بسیاری از کشورهای جهان از انقلاب اسلامی الگو گرفته‌اند.

بهشتی‌راد تصریح کرد: امروز دانشگاهیان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین به میدان آمده‌اند و اعتراض خود را اعلام می‌کنند و همه این موارد به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) اولین کسی بودند که نسبت به اوضاع فلسطین واکنش نشان دادند و آن را پاره تن جهان اسلام دانستند و رژیم غاصب صهیونیستی را غده سرطانی جهان اسلام دانستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص) افزود: وظیفه امروز همه ما تربیت نسل انقلابی بر اساس مکتب امام خمینی(ره) است و باید الگوهای تراز انقلاب اسلامی را به نسل نوجوان و جوان معرفی کنیم.

بهشتی‌راد عنوان کرد: امسال همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، ۵ هزار نفر از کرمانشاهیان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذارانقلاب اسلامی به تهران اعزام می‌شوند که نخستین کمیته هماهنگی این مراسم امروز برگزار شد.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری هر چه بهتر مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) کمیته‌های اعزام، فرهنگی، امنیتی و انتظامی، پشتیبانی، بهداشت و درمان و برگزاری مراسم ویژه این روز در استان کرمانشاه تشکیل و سهم دستگاه‌های مختلف مشخص شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) تاکید کرد: مراسم سالروز رحلت امام خمینی(ره) در تمامی شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در روز ۱۴ خرداد برگزار می‌شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از