حالت تاریک

اعلام آرای هیئت داوران جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه

اعلام آرای هیئت داوران جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه

هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه ضمن صدور بیانیه پایانی جشنواره، آراء خود را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، آئین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه با حضور اصحاب هنر استان عصر جمعه ۲۶ آبان ماه در محل تالار انتظار برگزار شد که دو اثر در بخش صحنه‌ای و دو اثر در بخش خیابانی به جشنواره تئاتر منطقه ای راه پیدا کردند.

 آراء هیئت داوران در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی به شرح ذیل است؛

 آراء نهایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه - سال 1402 (بخش تئاتر خیابانی)


بخش بروشور:
هیئت داوران در این بخش هیچ انتخابی نداشت
بخش موسیقی:
شایسته تقدیر: هیئت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از آهنگ‌ساز نمایش ققنوس آقایان مازیار اسدزاده و امید کرمی  تقدیر می‌کند.

هیئت داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از آهنگساز نمایش عاشقانه‌های زیر خاکی آقایان مازیار اسدزاده تقدیر می‌کند.

برگزیده: هیئت داوران با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی از آهنگ‌ساز نمایش جایی برای گل سرخ ، آقای مهاجر احمدی تجلیل به عمل می‌آورد.

بخش طراحی لباس:
شایسته تقدیر: هیئت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراح لباس نمایش عاشقانه های زیر خاکی آقای سیامک گل منصوری تقدیر می‌کند.

برگزیده: هیئت داوران با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی از طراح لباس نمایش ماده هفت خانم گلنار اکبری تجلیل به عمل می‌آورد.

بخش طراحی فضا:
شایسته تقدیر: هیئت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراح فضا نمایش عاشقانه‌های زیر خاکی آقای سیامک گل منصوری تقدیر می‌کند.

برگزیده: هیئت داوران با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی از طراح فضا نمایش ماده هفت خانم گلنار اکبری  تجلیل به عمل می‌آورد.

بخش بازیگری زن:
شایسته تقدیر: هیئت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگر نمایش ققنوس سرکار خانم مهسا کرانیان تقدیر می‌کند.

شایسته تقدیر:  هیئت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگر نمایش عاشقانه‌های زیر خاکی سرکار خانم بهاره زاهد دوست تقدیر می‌کند.
 
برگزیده : هیئت داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی از بازیگر نمایش ماده هفت خانم طیبه کاظمی  تجلیل به عمل می‌آورد.

بخش بازیگری مرد:
جایزه سوم: هیئت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از بازیگر نمایش نوشابه با طعم بیمارستان آقای علی‌حسن نوری تجلیل به عمل می‌آورد.

جایزه دوم: هیئت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از بازیگر نمایش ماده هفت آقای مجید احمدی تجلیل به عمل می‌آورد.

جایزه اول: هیئت داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی از بازیگر نمایش عاشقانه‌های زیر خاکی و ماده هفت آقای حسین نادری تجلیل به عمل می‌آورد.

طرح و ایده:
شایسته تقدیر: هیئت داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از نویسنده عاشقانه‌های زیر خاکی آقای حسین نادری تقدیر می‌کند.

شایسته تقدیر: هیئت داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از نویسنده جایی برای گل سرخ آقای سید سروش پیمبری تقدیر می‌کند.

برگزیده: هیئت داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی از نویسنده نمایشنامه ماده هفت آقای مرتضی اسدی مرام تجلیل به عمل می‌آورد.

بخش کارگردانی:
تقدیر: هیئت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی به کارگردان نمایش جایی برای گل سرخ آقای شهریار انصاری تجلیل به عمل می‌آورد.

تقدیر: هیئت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از کارگردان نمایش عاشقانه‌های زیر خاکی آقای حسین نادری تجلیل به عمل می‌آورد.

برگزیده :هیئت داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی از کارگردان نمایش ماده هفت سرکار خانم گلنار اکبری تجلیل به عمل می‌آورد.


بخش پوستر و بروشور:
رتبه سوم: هیئت داوران با اهدای لوح و جایزه نقدی از طراح بروشور نمایش‌ ویابونیت آقای رضا گومه تجلیل به عمل می‌آورد.

رتبه دوم: هیئت داوران با اهدای لوح و جایزه نقدی از طراح بروشور نمایش‌ شتک خوانی بر خون خانم آمنه ملکی تجلیل به عمل می‌آورد.

رتبه اول: هیئت داوران با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی از طراح بروشور نمایش‌ دایس خانم فاطمه موسوی تجلیل به عمل می‌آورد.

بخش موسیقی:
برگزیده: هیئت داوران با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی از طراح آهنگ‌ساز نمایش کشتن گربه بابا فونتن آقای مصطفی مرادپور تجلیل به عمل می‌آورد.

بخش طراحی لباس:
برگزیده: هیئت داوران با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی از طراح لباس نمایش شتک خوانی بر خون خانم پگاه پورکاشفی تجلیل به عمل می‌آورد.

بخش طراحی نور:
شایسته تقدیر: هیئت داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراح نور نمایش ویابونیت آقای علی صفدری تقدیر می‌کند.

شایسته تقدیر: هیئت داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراح نور نمایش غسل آخر شقایق مرادی تقدیر می‌کند.

بخش طراحی صحنه:
شایسته تقدیر: هیئت داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراح صحنه  نمایش شتک خوانی بر خون آقای بابک رعنایی تقدیر می‌کند.

برگزیده: هیئت داوران با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی از طراح صحنه  نمایش غسل آخر خانم معصومه بساطی تجلیل به عمل می‌آورد.

بخش بازیگری زن:
شایسته تقدیر: هیئت داوران در این بخش از گروه بازیگران غسل آخر و ویابونیت تقدیر می‌کند.

شایسته تقدیر: هیئت داوران با اهدای لوح سپاس از بازیگران کودک نمایش غسل آخر خانم‌ها دینا ارشادی و نیکا فخری تقدیر به عمل می‌آورد.

شایسته تقدیر: هیئت داوران با اهدای لوح سپاس از بازیگران نمایش شتک‌خوانی بر خون خانم طیبه بهرامی تقدیر به عمل می‌آورد.

جایزه سوم: هیئت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از بازیگر نمایش ویابونیت سرکار خانم میترا اسدی  تجلیل به عمل می‌آورد.

جایزه دوم: هیئت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از بازیگر نمایش دایس سرکار خانم عسل آرام تجلیل به عمل می‌آورد.

جایزه اول: هیئت داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی از بازیگر نمایش غسل آخر سرکار خانم سعیده امیری  تجلیل به عمل می‌آورد.

بخش بازیگری مرد:
شایسته تقدیر: هیئت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیرو جایزه نقدی از بازیگر نمایش گمشده آقای پژمان آقایی تقدیر می‌کند.

جایزه سوم:هیئت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از بازیگر نمایش کشتن گربه بابا فونتن آقای پرویز کولیوند تجلیل به عمل می‌آورد.

جایزه دوم: هیئت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از بازیگر نمایش لانگ شات آقای محسن یارمحمدی تجلیل به عمل می‌آورد.

جایزه اول: هیئت داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی از بازیگر نمایش ویابونیت آقای علیرضا رضائیان‌جم تجلیل به عمل می‌آورد.

نویسندگی:

جایزه سوم: هیئت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از نویسنده نمایش لانگ شات آقای نوید ایزدیار تجلیل به عمل می‌آورد.

جایزه دوم: هیئت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از نویسنده نمایش شتک‌خوانی بر خون آقای فرهاد ارشاد تجلیل به عمل می‌آورد.

جایزه اول: هیئت داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی از نویسنده نمایش ویابونیت آقای علیرضا رضائیان‌جم تجلیل به عمل می‌آورد.

بخش کارگردانی:
جایزه سوم: هیئت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از کارگردانان نمایش لانگ شات سرکار خانم سعیده امیری و آقای محسن یارمحمدی تجلیل به عمل می‌آورد.

جایزه دوم:هیئت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از کارگردان نمایش غسل آخر آقای آرش منصوری تجلیل به عمل می‌آورد.

جایزه اول: هیئت داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی از کارگردان نمایش ویابونیت آقای علیرضا رضائیان‌جم تجلیل به عمل می‌آورد.

 نمایش معرفی شده به جشنواره تئاتر منطقه‌ای:

بخش خیابانی :

 نمایش ماده هفت نوشته آقای مرتضی اسدی مرام و کارگردانی خانم گلنار اکبری

 نمایش عاشقانه‌های زیر خاکی نوشته آقای حسین نادری

بخش صحنه‌ای :

 نمایش ویابونیت نویسنده و کارگردان آقای علیرضا رضائیان‌جم

 نمایش غسل آخر نویسنده و کارگردان آقای آرش منصوری

هیئت داوران جشنواره:
 محمود رضا رحیمی، سعید اسدی، محمد لارتی

اعلام آرای هیئت داوران جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه
اعلام آرای هیئت داوران جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از