حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب خبر داد:

افتتاح بازارچه عرضه میوه و تره‌بار در سرپل‌ذهاب

افتتاح بازارچه عرضه میوه و تره‌بار در سرپل‌ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: بازارچه عرضه میوه و تره‌بار و اقلام ضروری در سرپل‌ذهاب به منظور تحقق شعار سال و مهار تورم احداث می‌شود.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مزایای ایجاد بازارچه عرضه میوه و تره‌بار و مقرون‌به‌صرفه بودن برای شهروندان سرپل‌ذهابی، تأمین مایحتاج مردم به صورت مستقیم و حذف واسطه‌ها، کاهش بار ترافیکی سطح شهر، مهار قیمت میوه و تره‌بار و ارائه خدمات مطلوب و دسترسی آسان شهروندان به اقلام مصرفی مورد نیاز است.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: توزیع گوشت گرم، گوشت مرغ، میوه و سایر موارد مصرفی مورد نیاز در این بازارچه‌ها به صورت تعیین قیمت واحد انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مکان‌های برپایی این بازارچه‌ها در سطح شهر به گونه‌ای طراحی خواهد شد که از پراکندگی مطلوب از نظر جمعیتی برخوردار باشد.

بابلی بیان داشت: ایجاد اشتغال، سهولت در دسترسی به انواع میوه و تره‌بار و کاهش قیمت از مهم‌ترین اهداف این بازارچه است که باید مسئولان شهرداری در کمترین زمان ممکن نسبت به احداث آن اقدام کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: محل بازارچه‌ها باید در شأن مردم باشد و در بهترین نقطه شهر ایجاد شود و کالاها مستقیم از کارخانه‌ها در این بازارچه‌ها عرضه شوند.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی استان هم می‌توانند در این بازارچه‌ها با ایجاد غرفه، کالاها را به قیمت درب کارخانه به مردم عرضه کنند، همه واحدهای صنفی می‌توانند با تخفیف ویژه در این بازارچه‌ها حضور داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از