حالت تاریک
Logo
شنبه, 28 مهر 1403
اپلیکیشن دیوار معضل بزرگ صنف اتومبیل‌فروشان
رئیس اتحادیه اتومبیل‌فروشان استان کرمانشاه عنوان کرد:

اپلیکیشن دیوار معضل بزرگ صنف اتومبیل‌فروشان

رئیس اتحادیه اتومبیل‌فروشان استان کرمانشاه گفت: وجود سایت‌های فروش خودرو و اپلیکیشن دیوار به یک معظل بزرگ برای صنف اتومبیل‌فروشان تبدیل شده است و متأسفانه برای حل این مشکل کاری از دست اتحادیه برنمی‌آید.

تورج نورایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛اظهار داشت: وجود سایت‌های فروش خودرو و اپلیکیشن دیوار به یک معظل بزرگ برای صنف اتومبیل‌فروشان تبدیل شده است و متأسفانه برای حل این مشکل کاری از دست اتحادیه برنمی‌آید.

رئیس اتحادیه اتومبیل‌فروشان استان کرمانشاه عنوان کرد: با وجود اینکه بارها از طریق مسئولان ذی‌ربط، پیگیری‌های لازم انجام شده اما در نهایت نتیجه‌ای حاصل نشده است.

نورایی با بیان اینکه وجود سایت‌های فروش اتومبیل باعث عدم ثبات قیمت می‌شود، اظهار کرد: در سایت‌ها قیمت اتومبیل بی‌قاعده و بی‌ضابطه تعیین می‌شود و این عامل بسیار مهمی در بحث ناآرامی بازار اتومبیل در سطح کشور است.

وی با اشاره به دیگر مشکلات صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل، بیان کرد: از دیگر مشکلاتی که گریبان‌گیر این صنف شده است روند افزایش‌ مستمر مبلغ رهن و اجاره‌بها واحد صنفی نمایشگاه‌های اتومبیل میباشد که این موضوع در ابطال پروانه‌های کسب و ورشکستگی واحد صنفی و جمع‌آوری آن بسیار تأثیرگذار است.

رئیس اتحادیه صنف اتومبیل‌فروشان استان کرمانشاه در رابطه با عوامل تأثیرگذار بر بازار خودرو اظهار کرد: فرآیند خودروهای ثبت‌نامی یکی از عوامل بسیار مهمی است که تأثیر بسیاری در نوسانات قیمت خودرو در بازار دارد و در برخی مواقع مشکلات متعددی را به‌دنبال دارد.

نورایی در پایان تأکید کرد: از همشهریان عزیز درخواست دارم که تنها به نمایشگاه‌هایی مراجعه کنند که دارای پروانه معتبر کسب هستند و از خرید و فروش در بازار‌های دلالی بپرهیزند چرا که در صورت بروز هرگونه مشکل، اتحادیه نمی‌تواند نقشی در رفع آن داشته باشد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از