حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه زنان کرمانشاه مطرح کرد:

ایثار بانوان نماد زندگی و آزادی زنان

ایثار بانوان نماد زندگی و آزادی زنان

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: فداکاری و ایثار بانوان تجلی‌بخش و نماد زندگی و آزادی زنان است که سند افتخار ایثار این سرزمین محسوب می‌شود.

 

فرشته همتی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت ما هستند، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری شهدا امام‌زادگان عشق هستند و ما باید از انوار مطهر این شهدا استفاده کنیم تا راه را گم نکنیم.

مسئول جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، حضور، فداکاری و ایثار بانوان را تجلی‌بخش و نماد زندگی و آزادی زن عنوان کرد و افزود: آنهایی که در غرب، رژیم صهیونیستی و آمریکا شعار حمایت از زنان را سر می‌دهند، دروغگو هستند.

وی ادامه داد: آنها نه زندگی، زن و نه آزادی زنان را به رسمیت می شناسند؛ بلکه آنها در طول این چندین ماه در غزه هزاران زن و کودک بی‌گناه را به شهادت رساندند و زنان و کودکان دیگر را مجروح و آواره کردند.

همتی گفت: استان کرمانشاه در طول هشت سال دفاع مقدس زنان و دختران شهیده زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که این سند ایثار، فداکاری و خودگذشتگی دختران استان در همه عرصه‌های اجتماعی است.

وی تأکید کرد: تا زنده هستیم و نفس می‌کشیم باید قدرشناس ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری شهدا باشیم و در راستای خدمت‌گذاری به خانواده شهدا و ایثارگران و تبعیت از مقام معظم رهبری و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدا باید گام برداریم.

همتی با بیان اینکه شهیدان الگو و قهرمانان زندگی همه ما هستند، گفت: ان‌شاءالله که بتوانیم مأموریت اصلی پاسداری از انقلاب اسلامی را به نحو مطلوبی انجام دهیم و شرمنده شهدا و امام شهدا نباشیم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از