حالت تاریک
رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان کرمانشاه:

بازاری آرام برای طلا پيش‌بینی می‌شود

بازاری آرام برای طلا پيش‌بینی می‌شود

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی می‌شود که در کوتاه‌مدت به همین شکل شاهد ثبات در قیمت‌ طلا باشیم.

محمد سعید جعفری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: به‌دنبال انتشار اخبار مثبت در حوزه مسائل بین‌المللی نظیر آزاد سازی شش میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده کشور، گفتگوی رئیس جمهور در مجمع جهانی سازمان ملل در آمریکا و... شاهد کاهش قیمت ارز هستیم که موجب کاهش قیمت طلا شده است.رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان کرمانشاه افزود: طی یک هفته اخیر به دلیل افزایش قیمت نفت، نرخ اونس جهانی کاهش پیدا کرده است.

جعفری خاطرنشان کرد: فرآیند دو موضوع  کاهش نرخ ارز داخلی  و کاهش نرخ طلا در خارج سبب شد که طلا حدودا تا ۹۰ هزار تومان کاهش پیدا کند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که در کوتاه‌مدت به همین شکل شاهد ثبات در قیمت‌ طلا باشیم اما در بلند مدت هم قیمت طلا روندی افزایشی را تجربه کند .به گفته جعفری شرایط فعلی بازار طلا برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در این بازار را دارند هموار است.

وی درباره آخرین وضعیت بازار طلا، افزود: پس از اتمام ماه محرم و صفر، انتظار داشتیم که بازار طلا از رکود خارج شود اما این موضوع با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس همزمان شد در نتیجه تاکنون انتظار مذکور محقق نشده است‌.رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان کرمانشاه اذعان کرد: امیدواریم با انجام خریدهای عروسی، شاهد رونق بازار طلا باشیم.

جعفری گفت: مردم از خرید طلای دسته دوم و طلاهایی که در سایت‌ها عرضه می‌شوند همچنین از فروش اینترنتی طلا خودداری کنند و تنها به خرید و فروش طلا از واحدهای صنفی دارای پروانه اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از