حالت تاریک
یک مسئول خبر داد:

برخورداری دهک‌های ششم و هفتم از یارانه مضاعف

برخورداری دهک‌های ششم و هفتم از یارانه مضاعف

معاون فرهنگی اداره تعاون و کار کرمانشاه گفت: با اضافه شدن دهک‌های ششم و هفتم به طرح ملی کالابرگ الکترونیکی این دو دهک می‌توانند به میزان ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی دریافت کنند.

امین سلیمانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، از امکان برداشت و بهره‌مندی از یارانه مضاعف و تشویقی 120 هزار تومانی برای دهک‌های ششم و هفتم خبر داد و اظهار داشت: خرید از ۱۱ کالای اساسی سبد غذایی از امروز آغاز شده است.

 

معاون فرهنگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: با اضافه شدن دهک‌های ششم و هفتم به طرح ملی کالا برگ الکترونیکی این دو دهک می‌توانند با خرید مبلغ 200 هزارتومان از یارانه به میزان 120 هزار تومان یارانه تشویقی دریافت کنند.

 

وی گفت: با ورود این دو دهک جدید در طرح مذکور، تقریبا تعداد جمعیت تحت پوشش در طرح کالا برگ الکترونیکی از 41 میلیون به 61 میلیون می‌رسد و به این ترتیب حدود 80 درصد مردم مشمول کالا برگ الکترونیکی می‌شوند.

 

سلیمانی با تاکید بر اینکه شرط بهره‌مندی از یارانه تشویقی خرید 200 هزار تومان از میان ۱۱ کالای اساسی است، خاطرنشان کرد: این ۱۱ قلم با هدف از بین بردن فقر در میان آحاد مردم در نظر گرفته شده است.

 

معاون فرهنگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد:  این سبد ۱۱ قلمی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد و منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران در نظر گرفته شده و با قیمت‌های مبنا انتخاب شده است.

 

وی گفت: این ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج، گوشت، حبوبات،  شیر کم چرب، پنیر، ماست کم چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر است.

 

سلیمانی با بیان اینکه در استان کرمانشاه بیش از یک هزار و 800 فروشگاه به سامانه متصل هستند، گفت: همه متقاضیان و خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقی‌مانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از