پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-29 21:55 - شماره خبر : 9096 0
در کرمانشاه انجام می‌شود؛

برگزاری مراسم روز خبرنگار در هشتم شهریورماه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در پنج‌شنبه هشتم شهریور ماه خبر داد.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ پوریا جلالی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دلایل تأخیر مراسم روز خبرنگار اظهار داشت: با توجه به درگیر بودن استان با برگزاری مراسم عظیم راهپیمایی اربعین و حضور اهالی رسانه جهت پوشش خبری این رویداد، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در کرمانشاه امسال با تأخیر برگزار می‌شود.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی برگزاری مراسم روز خبرنگار را در همان ایام داشت اما به دلیل درخواست جمعی از اهالی رسانه که در مرز مستقر بودند و به احترام این عزیزان با هماهنگی به‌عمل آمده تصمیم گرفته شد مراسم به بعد از اربعین موکول شود.

جلالی در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری مراسم روز خبرنگار گفت: جهت هر چه بهتر برگزاری این مراسم جلسه‌ای با حضور تعدادی از اهالی رسانه، نماینده محترم استانداری، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و بر اساس تصمیمات این جلسه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و به مرحله اجرا در آمد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان اعلام کرد: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در کرمانشاه عصر روز پنج‌شنبه هشتم شهریورماه در محل تالار انتظار برگزار می‌شود و همکاران این اداره نسبت به دعوت از اهالی رسانه در زمان تعیین شده اقدام خواهند کرد.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/NgKz5
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار