حالت تاریک
طی مراسمی در کرمانشاه برگزار شد؛

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفته دفاع مقدس

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفته دفاع مقدس

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به همت بسیجیان حوزه امام علی (ع) سپاه ناحیه کرمانشاه در سالن همایش گروه ۴۰۴ فاوا نزاجا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به همت بسیجیان حوزه امام علی (ع) سپاه ناحیه کرمانشاه در سالن همایش گروه ۴۰۴ فاوا نزاجا برگزار شد.

در این مراسم که کارکنان این گروه و خانواده‌های آن‌ها حضور داشتند، غلامعلی یاربیگی به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و استحکام درونی و استراتژیکی نظام اسلامی پرداخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه به وحدت بین ارتش و سپاه اشاره کرد و یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی‌داشت.

وی از نگاه معنوی برادران ارتشی به امنیت پایدار مرزهای ایران اسلامی تجلیل کرد و بیان داشت: دشمنان قسم خورده این آب و خاک، آرزوی انقطاع نسل جوانان عزیز را به گور خواند برد.

یاربیگی یاد شهدای ظفرمند ارتش جمهوری اسلامی را زنده نگه داشت و آن‌ها را چراغ راه نسل جدید خواند و افزود: حضور مادران شهدا در این محفل، معنویت جمع حاضر را دوچندان کرده است.

وی به خاطره دیدار به یادماندنی مادر شهیدان یارکودکان با مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: زمانی که حضرت آقا اشک از چشمانشان جاری شد، این مادر دو شهید والا مقام خطاب به ایشان گفت: آقا جان، من فرزندانم را هدیه کردم تا اشک شما را نبینم، این‌جاست که جایگاه والای یک مادر انقلابی و رسالت زینبی او هویدا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه در ادامه به تبیین توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: هر جا به جوانان اعتماد کرده ایم، پیروز میدان بوده‌ایم و باید در این راه ثابت قدم باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از مادران شهیدان عباس و علیرضا یارکودکان و ولی‌الله نیازی تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفته دفاع مقدس
برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفته دفاع مقدس
برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفته دفاع مقدس

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از