دوشنبه 26 شهر 1403
1403-06-16 11:14 - شماره خبر : 9611 0
مصوب قرارگاه شهید آوینی؛

برگزاری کارگاه تخصصی هنر خوشنویسی در کرمانشاه

سلسله کارگاه‌های تخصصی خوشنویسی استان کرمانشاه از مجموعه برنامه‌های مصوب در کارگاه تخصصی هنر قرارگاه شهید آوینی بود که برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سلسله کارگاه‌های تخصصی خوشنویسی استان کرمانشاه از مجموعه برنامه‌های برگزاری کارگاه‌های تخصصی هنر مصوب قرارگاه شهید آوینی توسط مؤسسه میراث جاودان هنر کرمانشاه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن خوشنویسان استان برگزار شد.

این مجموعه کارگاه‌ها با شرکت ۵۸ هنرمند ممتاز و فوق ممتاز خوشنویسی از مردادماه سال جاری در استان آغاز شد. در این دوره‌ها هنرجویان در دو کلاس و طی دو هفته در کارگاه‌های تخصصی «کتابت، قطعه نویسی، چلیپا، شکسته نستعلیق و سطرنویسی» شرکت داشتند.

همچنین در راستای یاد شده یک کارگاه تجمیعی یک روزه در اردوگاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان صحنه با موضوع «مباحث مختلف تخصصی هنر خوشنویسی» امروز پنج‌شنبه ۱۵ شهریورماه با حضور استاد غلامی از هنرمندان خوشنویس برجسته کشور و عضو شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران برگزار شد.

یادآور می‌شود، در این کارگاه‌ها که با تدریس اساتید جواری، زمزیا، رفیعی، وکیلی و سلیمی برگزار شد تمام هنرمندان شرکت‌کننده به خلق و تولید یک اثر مبادرت کردند.

 

منبع: خبرگزاری بین‌المللی قرآن

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4P3pp
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار