حالت تاریک
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جوانرود:

برگزاری کنگره شهدا ادای دین به شهیدان است

برگزاری کنگره شهدا ادای دین به شهیدان است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جوانرود گفت: برگزاری کنگره ملی شهدای ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه ادای دین به ساحت شهیدان است.

سید ایوب زارعی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ به ضرورت جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای برنامه‌های کنگره ملی شهدا حرکت در مسیر جهاد تبیین است. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جوانرود بر محتوای صحیح برنامه‌های کنگره ملی شهدا و انتقال پیام‌های صحیح به مخاطبان تاکید کرد. 

زارعی افزود: استفاده از روش‌های نوین و جذاب برای انتقال مفاهیم، مشارکت فعال خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ایجاد فضایی معنوی و عرفانی، توجه به نکات اخلاقی و احترام به مقام شامخ شهدا باید از محورهای مهم این یادواره باشد. 

وی از برگزاری یادواره شهدای قشرهای مختلف اعم از هنرمندان، فرهنگیان، دانش‌آموزان، آبروی محله و…) سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جمع‌آوری آمار و اطلاعات شهدا خبر داد. 

زارعی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس و آثار شهدا و پخش وصیت‌نامه شهدا در مدارس و ادارات از مهمترین برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جوانرود در راستای اجرای برنامه‌های کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از