حالت تاریک
مسئول اشراف فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

تجلیل رده‌های برتر سپاه کرمانشاه در سیزدهمین‌جشنواره مالک‌اشتر

تجلیل رده‌های برتر سپاه کرمانشاه در سیزدهمین‌جشنواره مالک‌اشتر

مسئول اشراف فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رده‌های برتر سپاه استان طی مراسمی در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر تجلیل می‌شوند.

ارسلان سلطانقلی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: هر ساله سپاه پاسداران جشنواره‌ای با عنوان جشنواره مالک اشتر برگزار می‌کند در این جشنواره بهترین نیروهای سپاه از نظر کارایی مورد تقدیر قرار می‌گیرند. 

 

مسئول اشراف فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به‌دلیل شیوع کرونا در کشور و وقوع اغتشاشات این جشنواره برگزار نشد.

 

سلطانقلی گفت: امسال از نفرات برتر سپاه در طی سه سال ذکر شده در زمینه‌های مختلف تقدیر و تشکر به عمل می‌آید که به همین مناسبت مراسمی در روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان برگزار می‌شود، ادامه داد: سخنران این مراسم سردار بزمشاهی اصفهانی مسئول اشراف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: اشراف سپاه پاسداران نرم‌افزاری با نام نرم‌افزار مبنا در اختیار دارد که اشخاص با ثبت نام و خود اظهاری در آن به ثبت فعالیت‌های خود می‌پردازند. 

 

وی افزود: در کنار ثبت این فعالیت‌ها ستادهای نظارتی معاونت‌های استان نیز این فعالیت‌های اظهار شده را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و در مجموع با نظر کمیته‌های داوری و مسئولین سپاه افراد برگزیده برای تقدیر و تشکر انتخاب می‌شوند.

 

سلطانقلی تصریح کرد: جشنواره کنونی سیزدهمین جشنواره‌ای است که در حال برگزاری است در این جشنواره از افراد برگزیده در تمام رده‌های سپاه استان تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از