پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-05 10:56 - شماره خبر : 9301 0

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی در سرپل‌ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: سه طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال به‌ مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید.

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ گفت: سه طرح عمرانی در حوزه راه روستایی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: اولین طرح افتتاح شده مربوط به طرح هادی روستای گرده نو است که آسفالت روستایی آن به طول ۵ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی افتتاح گردید.
وی تصریح کرد: طرح آسفالت روستای قره‌بلاغ شیخ‌مراد با متراژ ۵ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.

بابلی گفت: طرح روکش آسفالت راه روستایی قراویز نیز به طول  ۱/۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی سومین طرح افتتاح شده امروز در شهرستان سرپل‌ذهاب است.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب، در حاشیه این مراسم ضمن اعلام خبر افتتاح این طرح‌ها، بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های روستایی در ارتقای کیفیت زندگی روستائیان تأکید کرد.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/Vvpdg
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار