حالت تاریک

بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی جوانرود

بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی جوانرود

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جوانرود گفت: سه پروژه درمانی در شهرستان جوانرود با اعتبار  سه میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، طاهر حسینی امروز چهارشنبه در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی شهرستان جوانرود، اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل  تجهیز و جداسازی بخش اطفال از زنان، زایمان  و بخش‌های آزمایشگاه و رادیولوژی است.

وی با تقدیر از خیرین بهداشت و درمان به‌ویژه خانواده زنده یاد کسری قادری، افزود: تجهیز، بازسازی و جداسازی بخش اطفال با مساعدت خانواده خیر زنده یاد کسری قادری  و بخش‌های آزمایشگاه و رادیولوژی از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی هزینه شده است.

حسینی به مساعدت‌های خیرین شهرستان جوانرود در بخش بهداشت و درمان اشاره و عنوان کرد: از سال 1400 تاکنون خیرین شش میلیارد و 600میلیون تومان به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان کمک کرده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود به تجهیز و جداسازی بخش اطفال از زنان و زایمان اشاره و یادآورشد: قبل از تجهیز و جداسازی، تعداد تخت‌های بخش اطفال و زنان ۱۲تخت بوده که بعد از جداسازی بخش اطفال دارای ۱۲تخت و مراجعه آنها به بخش اورژانس به صفر رسیده است.


کمک به درمان بیماران صدقه جاریه است

امام جمعه شهرستان جوانرود نیز با تقدیر از خیرین حوزه بهداشت و درمان، گفت: کمک به درمان بیماران صدقه جاریه است که طی آن  نه‌تنها مال انسان کم نخواهد کرد بلکه موجب افزایش مال و اموال هم می‌شود.

ماموستا ملا سید محمد محمدی افزود: بیمارستان جوانرود علاوه بر ارائه خدمات به شهروندان جوانرودی به دیگر شهرستان‌های  منطقه اورامانات نیز خدمات ارائه می‌دهد بنابراین از مسئولان استانی و دانشگاه علوم پزشکی انتظار داریم به این بیمارستان توجه ویژه‌ای داشته باشند.


ضرورت توجه ویژه به بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود

نامدار حسینی هم به وجود ظرفیت اقدامات خداپسندانه خیرین در این شهرستان اشاره کرد و گفت: خیرین شهرستان جوانرود همواره در انجام کارهای خیر پیشقدم بوده‌‌اند.

فرماندار جوانرود با بیان اینکه بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود مرکزیت درمان شهرستان‌های اورامانات است، افزود: مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به توسعه و تجهیز این بیمارستان داشته باشند.

حجت‌الاسلام قبادی؛ رئیس اداره سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم با تاکید بر ترویج اقدامات خیرخواهانه از علما و روحانیون خواست در راستای ترغیب و تشویق  خیرین در نمازهای جمعه و جماعات، افراد خیر همچون این خانواده خیر سلامت را مورد تجلیل قرار دهند.

در حاشیه این مراسم از خانواده زنده یاد کسری قادری و جمعی از مدیران و کارکنان شبکه بهداشت و درمان و خیرین حوزه سلامت تجلیل شد.

بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی جوانرود
بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی جوانرود
بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی جوانرود
بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی جوانرود
بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی جوانرود

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از