حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
بهینه‌سازی موتورخانه‌ها مصرف گاز را کاهش می‌دهد
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

بهینه‌سازی موتورخانه‌ها مصرف گاز را کاهش می‌دهد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی این شرکت برای تأمین گاز مشترکان در فصل سرما، گفت: بهینه‌سازی موتورخانه‌ها مصرف گاز را بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش می‌دهد.

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شرکت گاز استان کرمانشاه همزمان با فرا رسیدن فصل سرما و کاهش دما از آمادگی کامل برای تأمین گاز پایدار مشترکان خانگی و صنعتی برخوردار بوده و در این راستا پروژه‌های تعمیرات و نگهداری را اجرا کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه ۷۲۱ هزار مشترک دارد که سهم عمده آن را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند و ضریب گازرسانی شهری در استان به ۱۰۰ درصد رسیده است.

حسینی با اشاره به ضریب ۹۸ درصدی گازرسانی روستایی، تصریح کرد: هم‌اکنون بیشتر روستاهای استان از نعمت گاز پایدار برخوردار هستند و سایر روستاهای باقی‌مانده به دلیل جمعیت کم‌تر برای گازرسانی نیازمند مجوز ویژه هستند که در حال هماهنگی برای انجام این مهم هستیم.

وی ادامه داد: در راستای مدیریت مصرف انرژی طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۳۰۵ واحد موتورخانه‌ به‌صورت رایگان بهینه‌سازی شده که سهم ۱۰ تا ۱۵ درصدی در کاهش مصرف گاز دارد و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود از نیمه آبان‌ماه امسال دمای هوا کاهش یابد، افزود: شبکه گاز استان کرمانشاه بدون هیچ‌گونه محدودیتی آماده خدمت‌رسانی به مشترکان است.

حسینی با اشاره به تأمین گاز صنایع خاطرنشان کرد: مرکز کنترل و هماهنگی شرکت گاز کشور تاکنون هیچ محدودیتی را برای گازرسانی به صنایع استان کرمانشاه ابلاغ نکرده و امیدواریم با مدیریت مصرف انرژی در زمستان شاهد مشکلی نباشیم.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در طول سال جاری به ۵۷ روستا و ۲۴۵ واحد تولیدی و صنعتی گازرسانی خواهد شد که افزایش ضریب گازرسانی در استان کرمانشاه را به‌ همراه دارد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از