حالت تاریک
مدیر شرکت توزیع برق سرپل‌ذهاب خبر داد:

تبدیل کابل خودنگهدار در سرپل‌ذهاب

تبدیل کابل خودنگهدار در سرپل‌ذهاب

مدیر شرکت توزیع برق سرپل‌ذهاب گفت: یک‌صد کیلومتر از خطوط مسی انتقال برق در شهرستان سرپل‌ذهاب با کابل‌های خودنگهدار بااعتباری بالغ‌بر ۴۵ میلیارد تومان تعویض شده است.

بهرام پرویزنژاد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، با اشاره به اجرای عملیات تبدیل یک‌صد کیلومتر از شبکه انتقال برق مسی به کابل خودنگهدار در سرپل ذهاب بااعتبار ۴۵ میلیارد تومان، اظهار داشت: اولویت اول در اجرای این پروژه مسیرهایی است که احتمال وقوع سرقت سیم در این مناطق زیاد بوده یا سرقت سیم اتفاق رخ‌داده است.

مدیریت شرکت توزیع برق سرپل‌ذهاب گفت: دومین اولویت مسیرهایی است که دارای ضعف برق هستند که با تعویض سیم، هم ضعف برق از بین رفته و هم شاهد کاهش تلفات شبکه در این مناطق خواهیم بود.

وی تصریح کرد: کاهش قابل‌توجه تلفات، افزایش کیفیت برق منطقه، افزایش رضایت‌مندی مشترکین، افزایش ایمنی کارکنان و مشترکین و جلوگیری از تخریب طبیعت ازجمله مزایای این پروژه هست.

پرویزنژاد افزود: در حین اجرای این طرح در نقاطی که شبکه فرسوده بوده است کارترمیم نیز هم‌زمان انجام‌شده است.

مدیریت توزیع برق شهرستان سرپل‌ذهاب اذعان داشت: اجرای این طرح عظیم هم به کاهش تلفات انرژی کمک زیادی می‌کند و همچنین امکان تحویل انرژی در نقطه‌ای در داخل شهر فراهم‌شده است.

وی در پایان به مزایای این طرح اشاره کرد و گفت: پایداری شبکه برق، نوسازی شبکه برق، کاهش سرقت شبکه سیمی برق و کاهش افت فشار برق از مهم‌ترین مزایای تبدیل شبکه سیمی برق به کابل خود نگهدار است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از