حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
تبیین سیره شهدا سبب استواری مقابل دشمنان می‌شود
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه:

تبیین سیره شهدا سبب استواری مقابل دشمنان می‌شود

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه گفت: امروز همه اقشار جامعه باید با تبیین ارزش‌های اسلام و سیره شهدا، اراده ملت را در مقابل توطئه دشمنان، استوار نگه دارند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ صفدر سلطانی عصر امروز چهارشنبه در دیدار با خانواده معظم شهدای پاوه در سخنانی، اظهار داشت: امروز دشمن سعی دارد تا با جنگ نرم و از طریق فضای مجازی به اسلام، انقلاب و نظام ما ضربه وارد کند و باید ملت ما خصوصاً نسل جوان هوشیار و آگاه باشند تا مانع رسیدن دشمن به اهداف شوم خود شوند. 

وی افزود: وقتی کشورهای قدرتمند به خاک ما حمله کردند فرزندان این آب و خاک بودند که در عملیات‌های مختلف در مقابل آن‌ها مقاومت کردند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین را جدا کنند. 

سلطانی گفت:   دشمن بر  روی جوانان ما تمرکز کرده است، باید زمینه‌سازی لازم در راستای تقویت روحیه انقلابی و ایستادگی در برابر دشمنان مورد توجه قرار گیرد. 

وی ادامه داد: امروز همه اقشار جامعه باید با تبیین ارزش‌های اسلام و سیره شهدا، اراده ملت را در مقابل توطئه دشمنان، استوار نگه دارند. 

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه گفت: این شهدای عزیز ما بودند که امنیت امروز را برای ما فراهم کردند. 

وی در پایان با بیان اینکه سرکشی از خانواده شهدا از وظایف ماست، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و ان‌شاءالله بتوانیم خدمتگزار خوبی برای خانواده شهدا باشیم. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از