حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

تفکر بسیج و سپاه جهان را درنوردیده است

تفکر بسیج و سپاه جهان را درنوردیده است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: تفکر بسیج و سپاه جهان را درنوردیده است و این برگرفته از نگرش امامین انقلاب است.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، مجتبی کاکایی امروز پنج‌شنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره مالک اشتر، اظهار داشت: تا قبل از دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله، موضوع مادر، همسر و خواهر شهدا زیاد ملموس نبود و تنها در تاریخ می‌خواندیم حضرت‌ ام‌البنین(س) مادر چهار شهید بود، اما در دوران دفاع مقدس به این باور رسیدیم مادرانی هستند از یک تا پنج فرزند رشید راهی جبهه‌ها و تقدیم اسلام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: در زمان امام حسین (ع) بزرگان و علما دین حضور داشتند، حضرت‌ ام‌البنین(س)  در راه امام حسین چهار فرزندش را فدا کرد، اما در دوران دفاع مقدس با فاصله هزار و چندساله از ائمه معصومین فرزندان خود را تقدیم اسلام کردند.

وی ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، تصریح کرد: روز شنبه در مصلی نماز جمعه اقشار مختلف، با حضور در این مراسم حمایت خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

کاکایی گفت: سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) در روز ۱۳ دی‌ماه، به همین مناسبت جامعه زنان به اسم میلاد کوثر راس ساعت ۹ صبح در مصلی نماز جمعه مراسمی برگزار خواهد کرد.

وی بیان داشت: به مناسبت فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهید سردار دل ها، فرمانده و قهرمان جهان اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی، مراسمی در روز ۱۴ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

در ادامه صدراله بابلی؛ فرماندار سرپل‌ذهاب اظهار داشت: افتخارآفرینی دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، شهدا، میدان‌ها را طی کردند و از خاک‌ریزه‌های شمنان عبور کردند و سینه سپر بودند و پیروزی عظیمی برای کشور پهناور خلق کردند.

وی افزود: ماموریت سپاه برای همگان مشهود است، جشنواره مالک اشتر با محوریت رشد و تولید چند جانبه است.

بابلی اذعان داشت: تفکر بسیج و سپاه جهان را درنوردیده است و این برگرفته از نگرش امامین انقلاب است، به فرموده امام، دلاوری مردی و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت به جهان باید برسد.

فرماندار شهرستان گفت: امروز در عرصه دفاعی سپاه، زمینی، دریایی و هوایی و… حرف اول را می‌زند، این رویکرد مناسبی است، دوراندیشی و آینده‌نگری سپاه امروز نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در عرصه دفاع مقدس و بعد از آن دوران، به جایگاهی رسیدیم که دنیا را متحیر کردیم، در عرصه پهبادی، موشکی، دریایی و… کسی جرئت ندارد به چپ کشور جمهوری اسلامی ایران را نگاه کند، چون راست قامتان جاوید تاریخ، در میدان هستند، یادگاران شهدا هوشمندتر از گذشته هستند، و این زمان‌شناسی و دقت از شهدا به ارث بردند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از