حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه:

دفاع‌مقدس افرادی همچون حاج‌قاسم را تربیت کرد

دفاع‌مقدس افرادی همچون حاج‌قاسم را تربیت کرد

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: هشت سال دفاع مقدس افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا را تربیت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، آیت الله علما امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) برگزار شد، اظهار داشت: حزب خدا همیشه بر حسب موقعیت غالب بوده است و بایستی همواره در این ثابت قدم باشیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه افزود: در قرآن به صورت صریح گفته شده که همیشه حزب خداوند غالب و پیروز است و باید مواظب باشیم در حزب خدا باشیم زیرا در این صورت پیروز خواهیم بود.

وی گفت: امام خمینی(ره) با توکل بر خدا در برابر ابرقدرت شرق و غرب ایستادگی کرد و گفت نه شرقی نه غربی.

آیت الله علما ادامه داد: امامین انقلاب با توصیه های قرآنی خود حاکمیتی را در ایران بوجود آوردند که فضای جامعه را قرآنی کرده و قدرتی را در ایران اسلامی رقم زده که دنیای استکبار را به خشوع واداشتند.

وی تصریح کرد: امام(ره) در سال ۴۲ تعداد انگشت‌شماری در اطرافش بودند اما با تکیه بر خدای متعال و حزب‌الغالبون گفت آمریکا و ابرقدرتها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و زیر بار ظلم هیچ احدی نرفت.

آیت الله علما با بیان اینکه امام راحل به معنای تمام همه را حور یک محور جمع کرد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس زن و مرد و پیر و جوان و همه نیروهای نظامی دست به دست هم دادند و توانستند پیروز شوند.

وی با اشاره به اینکه پیش از دفاع مقدس، امام راحل(ره) توانست با نهضت اسلامی جهت فکری ملت ایران را عوض کند، گفت: هشت سال دفاع مقدس افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا را تربیت کرد.

آیت الله علما تصریح کرد: کار بزرگ امام راحل(ره) تغییر فکرها بود زیرا پیش از امام خمینی(ره) کسی توانایی ایستادگی در برابر ابرقدرتها را نداشت ولی امروز حرف آنها حتی در کوچه‌ها هم شنیده می‌شود و این تغییر نتیجه اسلام واقعی است و همچنین ایران در منطقه حرف اول را می‌زند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از