پنج‌شنبه 29 شهر 1403

سعید بهشتی‌راد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن سلامت و امنیت جامعه است، اظهار داشت: همه برای ترویج این فرهنگ در جامعه مسئول هستند و باید به وظیفه خود در این رابطه عمل کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان در سال جاری، افزود: همه دستگاه‌ها باید هرچه در توان دارند برای برگزاری مناسب این برنامه معنوی و فرهنگی به‌کار گیرند.

وی گفت: برگزاری کنگره شهدای کرمانشاه تنها ادای دین کوچکی به آرمان‌های شهدای این استان است که با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود زمینه‌های امنیت امروز جامعه را فراهم آوردند.

بهشتی‌راد تصریح کرد: تبعیت و حرکت در مسیر آرمان‌ها و اهداف شهدا موجب پیروزی ایرانیان در تمامی عرصه‌ها و میادین شد زیرا راه شهدا راه و طریق درست است.

این مسئول بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد داشت و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

بهشتی‌راد افزود: از مهر سال گذشته تاکنون بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ پیش‌یادواره شهدا در سطح پایگاه‌های روستایی، محله‌ای، بخشی و شهرستانی در استان برگزار شده است.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را گام مهمی در راستای معرفی شهدا به جامعه عنوان کرد و گفت: با برگزاری یادواره‌های شهدا می‌توانیم جامعه به‌ویژه جوانان را با تفکرات و عقاید و نیز سبک زندگی شهدا آشنا کنیم.

 

انتهای خبر/

1403-05-17 15:48 - شماره خبر : 8723 https://mersadnews.ir/short/VwnPj 0
نظرات