دوشنبه 26 شهر 1403
1403-05-02 18:02 - شماره خبر : 8294 0

تشریح برنامه‌های کمیته ورزش کنگره شهدای کرمانشاه

دبیر کمیته ورزش کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه به تشریح برنامه‌های این کمیته پرزداخت.

رضا کولانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: فعالیت و برنامه‌های کمیته ورزش کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه از سال گذشته آغاز شده و کارگروه‌های زیر مجموعه کمیته ورزش از جمله کارگروه فرهنگی و دبیرخانه معرفی شده‌اند.

دبیر کمیته ورزش کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه عنوان کرد: احکام اعضای کمیته صادر شده و تاکنون ۱۳ جلسه در راستای اجرای برنامه‌های کنگره برگزار شده است و در سال گذشته دو مسابقه قهرمانی بین‌المللی شطرنج و کنگ‌فو نیز به یاد و نام شهدای گران‌قدر استان کرمانشاه برگزار شده است.

کولانی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ یک نمایشگاه دستاوردهای حوزه ورزش به همت اعضای کمیته ورزش کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری معاونت ورزش کل سپاه پاسدارن برگزار شد که در این نمایشگاه بسته فرهنگی با لوگوی مخصوص کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه به مهمان اهدا شد.

معاون تربیت‌‌ بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) اذعان کرد: در طول برگزاری نمایشگاه شخصیت‌های مهم کشوری و لشکری از جمله جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده محترم کل سپاه پاسداران، وزیر ورزش و جوانان و... از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی در ادامه افزود: از سال گذشته تا به امروز در راستای کنگره ملی شهدای نزدیک به ۵۰ جشنواره و بیش از ۴۰۰ مسابقه ورزشی برگزار شده است که حاصل زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای کمیته ورزش کنگره شهدا در اداره‌کل ورزش و جوانان استان و معاونت تربیت‌بدنی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) است.

کولانی در پایان گفت: برای جلوه دادن کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه و معرفی این کنگره در کشور یکی از اقدامات کمیته ورزش، اهدای لباس ورزشی با درج لوگوی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه به تیم‌های ورزشی است که به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

https://mersadnews.ir/short/NDb7R
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار