حالت تاریک
رئیس اداره صمت پاوه خبر داد:

تشکیل پرونده برای ۲ واحد صنفی متخلف

تشکیل پرونده برای ۲ واحد صنفی متخلف

رئیس اداره صمت پاوه از تشکیل پرونده برای ۲ واحد صنفی متخلف در ایئ شهرستان خبر داد.

شاهرخ دولت‌خواه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات تنظیم بازار امروز گشت مشترکی با حضور ادارات صمت، شبکه بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی انجام شد.

رئیس اداره صمت پاوه گفت: در این گشت مشترک بازرسی از اصناف و واحدهای صنفی آرایشی و بهداشتی، پارچه، لوازم خانگی، پوشاک و… مستقر در بازارچه‌های مرزی بلوار انجام شد که طی آن درج قیمت کالا و خدمات، رعایت درصد سود قانونی مصوب، دستورالعمل‌های بهداشتی، داشتن پروانه کسب، فاکتور خرید و…مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این بازرسی‌ها ضمن دادن تذکرات لازم در خصوص رعایت موارد فوق الذکر دو فقره پرونده تخلف نیز تشکیل که پس از سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دولت‌خواه گفت: در این گشت مشترک تقاضاها و مشکلات بازارچه‌ها نیز توسط تعدادی از کسبه مطرح شد که در جلسات تنظیم بازار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان افزود: در راستای نظارت بر هدفمندسازی سوخت مصرفی دستگاه‌های بیل مکانیکی و راستی‌آزمایی از فعالیت آن‌ها نیز بازرسین صمت نسبت به بررسی فعالیت صاحبان آن‌ها در سطح شهرستان اقدام کردند، شایان ذکر است این نظارت‌ها به‌صورت مداوم و ماهیانه در قالب گشت مشترک با ادارات ذی‌ربط من جمله شرکت فرآورده‌های نفتی شهرستان و دستگاه‌های نظارتی تداوم خواهد یافت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از