حالت تاریک
رئیس سازمان جهادکشاورزی کرمانشاه خبر داد:

تامین گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کرمانشاه

تامین گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کرمانشاه

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه از تأمین و توزیع گوشت قرمز تنظیم بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و روستابازارهای استان خبر داد.

علی چاله‌چاله در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، قیمت‌های تنظیم بازاری را با توجه به هزینه‌های تمام شده مناسب عنوان کرد و اظهار داشت: اکنون دولت برای تنظیم بازار گوشت تلاش جدی خود را دارد تا با افزایش واردات بتواند بازار این کالای اساسی را تنظیم کند.

 

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه افزود: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای اساسی از بیست و پنجم دی‌ماه در استان کرمانشاه آغاز به‌کار خواهد کرد.

 

وی افزود: به‌دنبال رایزنی با تعدادی از واردکنندگان گوشت، به‌صورت هفتگی حدود دو تن لاشه گوشت منجمد گوساله در قالب بسته‌بندی یک‌ کیلویی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود‌. 

 

چاله‌چاله گفت: از ابتدای سال تاکنون در روستابازارها و غرفه‌ها در مناطق کم‌برخوردار از طریق شرکت پشتیبانی دام در حال توزیع است.

 

وی با بیان اینکه ، قیمت گوشت گوساله بسته‌بندی شده بین ۴۵۰ تا ۴۷۰ هزار به فروش می‌رسد، افزود: قیمت گوشت تنظیم‌بازاری حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان نسبت به بازار آزاد کمتر است.

 

چاله‌چاله در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هوشمندسازی و ساماندهی کشتارگاه‌های استان، خاطرنشان کرد: بر این اساس همه پروسه کشتار دام از ورود به کشتارگاه تا توزیع و فروش بر اساس کد و برچسب قابل رصد و نظارت است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از