حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور خبر داد:

توزیع ۲هزار بسته یلدایی در کنگاور

توزیع ۲هزار بسته یلدایی در کنگاور

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: در آستانه شب یلدا و آیین پاسداشت این سنت دیرینه قریب به ۲هزار بسته یلدایی در کنگاور توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، علی‌اصغر الله‌دانه صبح امروز پنج‌شنبه در آیین توزیع بسته‌های یلدایی در شهرستان کنگاور، از توزیع ۲هزار بسته یلدایی خبر داد و اظهار داشت: سپاه ناحیه کنگاور با همکاری سپاه نبی اکرم (ص) استان در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری درخصوص تداوم نهضت خدمت‌رسانی و کمک‌های مؤمنانه اقدام به تهیه ۲هزار بسته یلدایی تحت انواع یلدای مهدوی کرده است.

وی ادامه داد:  در آستانه ایام دهه مقاومت و شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت به نام سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در هشت نقطه از شهر و در هر نقطه بیش از ۲۰۰ بسته توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان با حفظ شأن و کرامت انسانی بین خانواده‌های نیازمند شناسایی‌شده در شهرستان توزیع می‌شود.

الله‌دانه با اشاره به اینکه برای تهیه این بسته‌ها قریب به ۴۰۰میلیون تومان هزینه شده، خاطرنشان کرد: این بسته‌های یلدایی شامل اقلامی نظیر پرتقال و سیب، آجیل، شکلات و نان برنجی است.

وی در پایان اذعان داشت: سپاه ناحیه کنگاور مفتخر است که همواره در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و در این مناسبت آیینی نیز در جبهه خدمت‌رسانی و امیدآفرینی نسبت به توزیع بسته‌های یلدای مهدوی اقدام کرده است.



اقدام ارزشمند سپاه در توزیع بسته‌های یلدایی

هوشنگ یوسفی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور نیز در ادامه با تقدیر از زحمات سپاه ناحیه کنگاور در انجام این اقدام ارزشمند، ابراز داشت: سپاه و بسیج همواره در همه جبهه‌های خدمت‌رسانی در کنار مردم و مسئولان بوده‌اند و خدمات ارزشمندی را در راستای پیش‌برد اهداف نظام انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران در راستای رسالت مولای ما حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) حرکت می‌کند و این بار هم در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی این اقدام ارزشمند را انجام داده و به برکت خون این شهید گران‌قدر در شاد کردن دل خانواده‌های نیازمند سهیم شده است.v

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از