دوشنبه 26 شهر 1403
1403-04-20 15:30 - شماره خبر : 8048 0
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد:

توزیع ۵۵۰ تن گوشت میان هیئات کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از توزیع ۵۵۰ تن گوشت قرمز و مرغ میان هیئات استان خبر داد.

علی چاله‌چاله در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به ورود به ایام ماه محرم وزارت جهاد کشاورزی میزان سهمیه اقلام و کالاهای تنظیم بازاری برای تخصص به هیأت‌های مذهبی را به همه استان‌ها ابلاغ کرده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه عنوان کرد: ۲۲۵ تن برنج هندی، ۱۷۵ تن شکر، ۱۱۰ تن گوشت قرمز و ۴۰۰ تن مرغ منجمد برای هیأت مذهبی تخصیص داده شده است. 

چاله‌چاله در خصوص تقسیم‌بندی اقلام تنظیم بازاری در هیأت مذهبی استان کرمانشاه، بیان کرد: طی جلساتی که در چند روز گذشته با حضور اعضای سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان عتبات عالیات برگزار شد، لذا مقرر شد تقسیم‌بندی هیأت‌های مذهبی بر اساس نیاز شهرستان‌ها انجام شود. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تأکید کرد: با توجه به گزارش‌های اعلامی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، آمار هیأت‌های هر شهرستان و میزان نیاز آن‌ها مشخص شده است، لذا از امروز طی نامه ابلاغی به مسئولان مربوطه شهرستان، توزیع اقلام انجام خواهد شد. 

چاله‌چاله در خصوص کمبود اقلام تخصصی از سوی وزارتخانه، خاطرنشان کرد: میزان اقلام تنظیم بازار برای دو ماه محرم و صفر تخصیص داده شده است اما در صورت کمبود و نیاز مجدد، هماهنگی‌های لازم با وزارتخانه صورت گرفته که سهمیه بیشتری برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شود. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در پایان با اشاره به قیمت‌های مصوب اقلام تنظیم بازاری، گفت: بر اساس مصوبه ابلاغی برای هیأت‌های مذهبی، قیمت اقلام در هر کیلوگرم برنج هندی ۳۵ هزار تومان، شکر ۴۲ هزار تومان، گوشت قرمز ۳۱۵ هزار تومان و مرغ ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان، اعلام شده است. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4OOQZ
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار