حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

انتظار مالی ۷ ساله ساختمان فنی‌وحرفه‌ای سرپل‌ذهاب

انتظار مالی ۷ ساله ساختمان فنی‌وحرفه‌ای سرپل‌ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ساختمان فنی‌وحرفه‌ای سرپل‌ذهاب که در زلزله آبان سال ۹۶دچار آسیب شد هم‌اکنون بازسازی آن پیشرفت ۵۰ درصدی دارد و تکمیل روند احداث آن نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، صدراله بابلی صبح امروز دوشنبه در بازدید از روند احداث ساختمان فنی‌وحرفه‌ای سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: ساختمان این مرکز آموزشی ۵۴۰ مترمربع زیربنا دارد و بعد از زلزله سال ۹۶ بازسازی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب گفت: به‌منظور تکمیل و آماده‌سازی ساختمان فنی‌وحرفه‌ای سرپل‌ذهاب ۱۲ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

وی خاطر نشان کرد: با مساعدت استاندار کرمانشاه و پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم که به یاری خدا در سال جاری اعتبار لازم تخصیص پیدا کند و ما شاهد بهره‌برداری ساختمان فنی وحرفه‌ای باشیم.

ساختمان فنی‌وحرفه‌ای سرپل‌ذهاب به مساحت ۵۴۰ مترمربع در دو طبقه شامل سالن امتحانات، نمازخانه، کلاس آموزشی و… احداث می‌شود.

سرپل‌ذهاب درغرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

زمین‌لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل‌ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و بر اساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از