حالت تاریک
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

تکمیل مصوبات سفر رهبری مطالبه مردم کرمانشاه است

تکمیل مصوبات سفر رهبری مطالبه مردم کرمانشاه است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: مردم می‌خواهند پروژه‌ها و مصوباتی که در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه بر زمین مانده است، به زودی اجرایی شود.

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: سال ۱۳۹۰ مقام معظم رهبری سفر پرخیر و برکتی به استان کرمانشاه داشتند و دنیا مبهوت و شاهد استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از معظم‌له شد.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: این سفر برکاتی برای استان داشت؛ در بخش صنایع از جمله ایران خودرو کرمانشاه، توسعه راه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها از جمله آن‌ها بود و ایجاد مناطق آزاد نیز در ادامه در مجلس پیگیری شد.

وی معرفی استان کرمانشاه را با نام قطب منطقه غرب یکی دیگر از برکات این سفر برشمرد و خاطرنشان کرد: این امر سبب شد که استان کرمانشاه در حوزه‌های دانشگاهی، بهداشتی و درمانی توسعه یابد و شاهد احداث برخی از ساختمان‌ها و مجتمع‌های اداری و فرهنگی بودیم.

وی ضمن اشاره به احداث مجتمع فرهنگی در شهرستان سنقروکلیایی واقع در شهرک ولیعصر وعدم پیگیری به موقع آن، بیان کرد: احداث این مجتمع جزو مصوبات این سفر شد که در زمان خود پیگیری نشد و بعد از سال ۱۳۹۵ با حضور بنده در مجلس شورای اسلامی این مصوبه پیگیری و درحال احداث است.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر این مجتمع فرهنگی بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر اعتبارات آن تأمین شود ظرفیت تکمیل آن درسال ۱۴۰۲ وجود دارد.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا حضور با اجتماعات متعدد افراد نظامی، نیروهای مسلح، دانشگاهیان، فرهیختگان، نخبگان و برگزیدگان را یکی دیگر از خیرات و برکات این سفر برشمردند که موجب وحدت و همدلی بی‌نظیری شد.

وی ضمن اشاره به پروژه‌ها و مصوبات اجرایی نشده سفر معظم‌له به استان کرمانشاه، اذعان کرد: مردم می‌خواهند پروژه‌ها و مصوباتی که در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه بر زمین مانده است، به زودی اجرایی شود.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در پایان تأکید کرد: اجرایی شدن مصوبات سفر رهبری جزو دستورات دولت سیزدهم است و مقرر شده اولویت‌های اقدامات دولت سیزدهم بر اساس مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه متمرکز شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از