حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

جایگاه خانواده مورد هجمه دشمنان قرار دارد

جایگاه خانواده مورد هجمه دشمنان قرار دارد

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور با تاکید بر اینکه امروز جایگاه خانواده مورد هجمه دشمنان قرار گرفته، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با ورزشکاران از بانویی تقدیر کردند که با فرزندش روی سکو حاضر شد و نقش مادری خود را پر رنگ کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، علی‌اصغر الله‌دانه امروز چهارشنبه در دوره آموزش و توانمندسازی معلمان با موضوع هویت اسلامی زن مسلمان که با همکاری آموزش و پرورش و بسیج جامعه زنان کنگاور در مدرسه شاهد فاطمیه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ما در طول تاریخ، هم‌تراز وجود حضرت زهرا (س) شخصیتی را سراغ نداریم و وقتی خداوند در قرآن و احادیث قدسی فضیلت و برتری یک زن را ترسیم می‌کند می‌توان گفت همه هستی بهانه‌ای برای خلقت ایشان است.

وی به آیات سوره کوثر اشاره و تصریح کرد: خداوند همه حقیقت هستی را در وجود زن قرار داده است و امروز وظیفه دستگاه‌های تربیتی و آموزش و پرورش در جهاد تبیین این است که عظمت جایگاه زن در تحکیم بنیان خانواده را برای دانش‌آموزان و نسل جوان به‌عنوان جامعه هدف، روشن کنند.

الله‌دانه با تاکید بر اینکه امروز جایگاه خانواده مورد هجمه دشمنان قرار گرفته، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با ورزشکاران از بانویی تقدیر کردند که با فرزندش روی سکو حاضر شد و نقش مادری خود را پر رنگ کرد.

اگر معلمان ما انقلابی و آرمانی فکر کنند ما پیروزیم

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور تصریح کرد: امروز در یک تقابل بزرگ با دنیای استکبار قرار داریم و اگر معلمان ما انقلابی و آرمانی فکر کنند و برای نظام دل بسوزانند قطعا ما پیروز خواهیم شد.

الله‌دانه افزود: امروز غزه یک نماد است و در این میان اگر ملتی اعتقاد به آرمان‌هایش داشته باشد، پای ظلم و ستم دشمنان نمی‌ماند.

وی تصریح کرد: اگر مادری بداند که جایگاه مادری‌اش چقدر مورد توجه اسلام است این عظمت را با هیچ چیز عوض نخواهد کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از