حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه خبر داد:

برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه

برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر بیست و هفتم اسفندماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

محمدهادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر بیست و هفتم اسفندماه در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آمار ارسال آثار به جشنواره دو برابر سال گذشته بود، افزود: این جشنواره با هدف ایجاد وحدت رویه و هم‌افزایی بین جریان‌های رسانه‌ای انقلابی در سطح کشور هر ساله برگزار می‌شود.

 وی گفت: یکی از اهداف این جشنواره شناسایی افراد با استعداد و همچنین توانمندسازی افراد در بحث تولیدات رسانه است تا بتوانیم از این افراد در جریان‌های انقلابی و در عرصه رسانه و ایجاد امید در کشور استفاده کنیم.

صحرایی گفت: هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر در ۱۶ قالب‌ مختلف شامل گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، خبر، سرمقاله و تیتر، اینفوگرافیک، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار شد.

وی محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را از جمله تبیین شعار سال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی عنوان کرد.

صحرایی ادامه داد: بازی‌دراز نماد مظلومیت و اقتدار، روز کرمانشاه، حاج قاسم سلیمانی و تولید قدرت ملی و فراملی برای کشور و انقلاب اسلامی، قیام گوهرشاد و فرهنگ ملی ایرانیان، حیا و حجاب انتخاب آگاهانه، اخلاق رسانه‌ای، شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه و امر به معروف و نهی از منکر سایر محورهای این جشنواره بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از