حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

جشن‌های کریمانه در محلات کرمانشاه برگزار می‌شود

جشن‌های کریمانه در محلات کرمانشاه برگزار می‌شود

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه فضای شور و نشاط در دهه کرامت باید در تمام کرمانشاه وجود داشته باشد، گفت: جشن‌های کریمانه در محلات کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی صحرایی صبح امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت در استان کرمانشاه اظهار داشت: برنامه‌های متنوع و مختلفی برای دهه کرامت توسط دستگاه‌های فرهنگی استان کرمانشاه تدارک دیده شده که جای تقدیر دارد اما تمام این برنامه‌ها باید به شناخت بیشتر و معرفت‌افزایی نسبت به امام معصوم ختم شود.

استاندار کرمانشاه گفت: معاونت توسعه استانداری کرمانشاه وظیفه دارد هماهنگی لازم را بین دستگاه‌های مختلف اجرایی برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی دهه کرامت ایجاد کند تا شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه کرامت در استان کرمانشاه باشیم.

صحرایی بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت علاوه بر آنکه باید به صورت عمومی برگزار شود، متناسب با گروه‌های خاص برنامه‌ریزی شود تا شاهد تأثیرگذاری هر چه بهتر آنها باشیم و زمینه حضور تمام اقشار فراهم شود.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور نیز در دیدار با استانداران بر گسترش مخاطبان در تمام حوزه‌ها تاکید کردند و در همین راستا باید برای تمام گروه‌های هدف برنامه‌های ویژه انجام شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ویژه دهه کرامت برگزاری جشن‌های محله‌محور است که باید این جشن‌ها در تمام محله‌ها گسترش پیدا کند تا مردم از فضای معنوی و نشاط دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) بهره‌مند شوند.

صحرایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حج امسال حج برائت است، افزود: جشن‌های دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین مظلومیت مردم فلسطین به ویژه غزه است و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی باید برای تمام مردم آشکار شود و مشاهده می‌کنیم به برکت ایستادگی جمهوری اسلامی ایران بیدار جهانی در حال شکل‌گیری است و این واقعیت‌ها باید برای مردم بازگو شود.

وی با بیان اینکه زیارت جایگاه خاصی در بین مردم دارد، گفت: اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نسبت به معرفی بقاع متبرکه در دهه کرامت اقدام کند تا بتوانیم فضای معنوی را در جامعه تقویت کنیم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: تمام دستگاه‌های فرهنگی باید نقش تأثیرگذار خود را در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی ایفا کنند و اصناف و بازاریان که ارتباط بیشتری با مردم دارند باید حضور فعالی در برنامه‌های دهه کرامت داشته باشند.

صحرایی با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه افزود: ۲۱ اردیبهشت‌ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه برای انتخاب دو نماینده مردم برگزار خواهد شد و مردم با آگاهی و پر شور در انتخابات حاضر خواهند شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از