حالت تاریک

جوابیه بیمه سلامت کرمانشاه در واکنش به مرصادنیوز

جوابیه بیمه سلامت کرمانشاه در واکنش به مرصادنیوز

روابط عمومی بیمه سلامت استان کرمانشاه به گزارش مرصادنیوز مبنی بر "هزینه‌های اجلاسیه مدیران سلامت در کرمانشاه میلیاردی شد"، واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، در متن این جوابیه چنین آمده است:

پایگاه خبری «مرصاد نیوز»
سلام علیکم؛
با احترام و دعای خیر و تبریک هفته بیمه سلامت (۲۹مهرلغایت ۵آبان)، درخصوص مطلبی باعنوان «بیت‌المال یا بیت الحال»، به جهت شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی، خواهشمند است، درخصوص درج و باز نشرجوابیه این اداره کل اقدام لازم معمول شود.

۱-اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران به صورت دوره‌ای در استان‌های مختلف برگزار می‌شود که در سال جاری برای اولین بار بعد از ۲۸ سال در تاریخ بیمه سلامت این توفیق نصیب استان کرمانشاه شده است.

۲- در خصوص برگزاری نشست باید اذعان داشت با رعایت اصل صرفه‌جویی، حداقل هزینه‌ها برای برگزاری این اجلاس مصروف شده است و اینکه عنوان می‌شود برای این اجلاس به‌صورت میلیاردی هزینه شده است، به هیج وجه صحت نداشته و تکذیب می‌شود، لازم به ذکر است حداکثر استفاده از امکانت دولتی همچون مهمان‌سرای اداره کل برای اسکان رانندگان به‌عمل آمده است.

۳- درخصوص مطالبات و بیمه بازنشستگان گرامی نیز باید گفت: تمامی مطالبات این عزیزان به‌طور کامل پرداخت شده است و هیچ‌گونه مطالبه‌ای از این سازمان ندارند ضمنا، موضوع بیمه تکمیلی بازنشستگان ارتباط موضوعی به سازمان بیمه سلامت ندارد، علی هذا، جهت احترام به این قشر و رعایت جایگاه پیشکسوتی ایشان تلاش شده تا همزمان با برگزاری اجلاس از حضور مدیران و مسئولان رده بالای کشوری حسن استفاده و امکان یک جلسه حضوری برای نماینده این عزیزان فراهم شود که قول‌های مساعد داده شد.

روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه - ۴ آبان ۱۴۰۲

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، این رسانه به منظور تنویر افکار عمومی همچنان منتظر شفاف‌سازی مسئولان بیمه سلامت استان کرمانشاه درباره هزینه‌های برگزاری اجلاسیه مذکور است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از