حالت تاریک
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کنگاور:

حفظ حجاب صیانت از قیام عاشورا است

حفظ حجاب صیانت از قیام عاشورا است

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کنگاور گفت: حفظ عفاف و حجاب صیانت از قیام عاشورا است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، مسعود کاظمی صبح امروز یکشنبه در کارگروه بانوان که در کنگاور برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری حجاب را پرچمی دانست که نشان‌گر هویت زن مسلمان است و اظهار داشت: حفظ عفاف و حجاب صیانت از قیام عاشورا است.

وی ادامه داد: ترویج عفاف و حجاب نیازمند کار فرهنگی است و باید آموزش‌های لازم از طریق ادارات و نهادهای فرهنگی داده شود.

 

ارائه خدمات به بدحجابان محدود شود

اخگر؛ مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کنگاور نیز در ادامه این نشست ضمن بیان مسائل و مشکلات شهرستان پیرامون عفاف و حجاب بر لزوم همکاری ادارات برای جلوگیری از بدحجابی کارکنان و مراجعه‌کنندگان تاکید کرد.

وی از مدیران ادارات خواست با دادن تذکرات جدی به کارمندان خود و قائل شدن محدودیت در ارائه خدمات به افراد بد حجاب از ترویج بی‌حجابی جلوگیری کنند.

اخگر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز خواست با تولید محتواهای فاخر فرهنگی گام‌های مثبت و موثری در راستای ترویج این واجب الهی بردارد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کنگاور با تاکید بر اینکه هدف دشمن فروپاشی و سست کردن بنیان خانواده‌ها است، اذعان داشت: وظیفه مبلغان دینی و امامان جماعت مساجد این است که در روشنگری و شفاف‌سازی اهداف دشمنان بکوشند و تذکرات و تلنگرهایی را در راستای گرم شدن کانون خانواده‌ها بیان کنند.

 


عفاف مقوله‌ای بالاتر از حجاب است

ایرج صادقی؛ فرماندار شهرستان کنگاور نیز در ادامه این نشست، ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در حل مشکلات کشور دارند.

وی از طراحی سایت شهریاران خبر داد و افزود: با طراحی این سایت مردم می‌توانند تجارب و ایده‌هایشان را راجع به حل مسائل و مشکلات شهرستان به اشتراک بگذارند که در این راستا از ایده‌های برتر استفاده و صاحبان ایده‌های برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

فرماندار کنگاور ادامه داد: حجاب به‌عنوان پوششی در مقابل نامحرم در نظر گرفته شده اما عفاف در مقوله‌ای بالاتر از حجاب است.

صادقی با اشاره به اینکه وظیفه مسئولان و متولیان امر در بحث جهاد تبیین بسیار خطیر و سنگین است، اذعان داشت: ما باید جامعه هدف را شناسایی و آموزش‌هایی را در راستای توجیه و ترویج فرهنگ عفیفانه برگزار کنیم.v

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از