حالت تاریک
نماینده مردم سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی:

حقوق پرستاران متناسب با شغل آنها نیست

حقوق پرستاران متناسب با شغل آنها نیست

نماینده مردم سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: پرستاران در زمان کرونا نظیر رزمندگان دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند و با وجود مشغله کاری که دارند حقوق آنها متناسب با شغل و کارشان نیست.

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار داشت: جامعه پرستاران در دوران سخت و طاقت فرسای کرونا پای کار بودند و مانند رزمندگان دوران‌ دفاع مقدس از  آب و خاک کشور دفاع  و جان خود را تقدیم کردند تا آسیبی به مملکت وارد نشود.

وی یادآور شد: پرستاران در زمان کرونا، به مصداق بارز یک رزمنده در میدان ماندند و جان خود را تقدیم کردند تا جان یک انسان را نجات دهند.
نماینده مردم سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه پرستاری شغلی بسیار سخت، پر مشغله و پر استرس است، اما پرستاران با کمبودهای مادی مواجه هستند و حقوق آنها متناسب با شغل و کارشان نیست.

حیدری افزود: در طول سه سال گذشته در بحث قانونی برنامه‌های توسعه و بودجه تلاش کردیم، جایگاه پرستاران برجسته شود و از نظرحقوق و معوقات توجه ویژه‌ای به این عزیزان شود.

نماینده مردم سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی مجاهدت‌های پرستاران را قابل تقدیر خواند و بر ضرورت رفع مشکلات صنفی آنها تاکید کرد.

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع شده‌اند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از