دوشنبه 26 شهر 1403
1403-05-04 13:54 - شماره خبر : 8349 0
رئیس تبلیغات اسلامی کنگاور مطرح کرد:

حل مشکلات با الگوگیری از سیره شهدا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور گفت: اگر مسئولان ما سیره شهدا و از خودگذشتگی‌های آن‌ها را یاد بگیرند، بسیاری از مشکلاتمان حل خواهد شد چه اینکه مقام معظم رهبری فرمودند قهرمانان واقعی ما شهدا هستند آن‌ها از همه لحاظ صادق است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اوسط کماسی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ هدف از برگزاری کنگره شهدا را حرکت در مسیر شهدا دانست و اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. 

وی افزود: هرچه ما بتوانیم با ایده، نظر، خلاقیت، روش، منش و سنت شهدا بیشتر انس بگیریم هم برای خودمان هم برای دیگران خوب و اثرگذار است.   

کماسی خاطره‌گویی و نقل قول هم‌رزمان شهدا را در تأثیرگذاری بر جوانان بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: به واسطه اینکه دوستان و هم‌رزمان شهدا در بین ما هستند می‌توانیم با نقل قول‌های آن‌ها در خصوص از خودگذشتگی شهدا در جوانان موثر واقع شویم. 

وی تصریح کرد: اگر مسئولان ما سیره شهدا و از خودگذشتگی‌های آن‌ها را یاد بگیرند، بسیاری از مشکلاتمان حل خواهد شد چه اینکه مقام معظم رهبری فرمودند قهرمانان واقعی ما شهدا هستند آن‌ها از همه لحاظ صادق است. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگاور در خصوص اقدامات انجام شده، در راستای کنگره ملی شهدا نیز گفت: دو همایش قرآنی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در سوریه برگزار شد و  بزرگداشت شهدا با محوریت شهید بهاءالدین عراقی فرزند حاج آقا بزرگ و یادواره شهدای اغتشاشات با محوریت شهید آرمان علی‌وردی نیز از دیگر برنامه‌ها بود. 

کماسی اذعان کرد: هرچه کنگره شهدا در جامعه بیشتر برگزار شود انسان با شهدا بیشتر مانوس می‌شود و بوی شهدا را می‌گیرد.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/NBbp9
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار