دوشنبه 26 شهر 1403
1403-03-21 00:02 - شماره خبر : 7443 0
معراجی‌ها؛

خدایا! صدها بار جانم را در راهت می‌دهم

شهید «سعید اردشیریان» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: اگر جان ما آن ارزش را دارد که برای اسلام فدا شود و اسلام پیش برود صدها بار به ما جان بده تا مبارزه کنیم و شهید شویم.

ه گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید «سعید اردشیریان» دوم اسفند  ۱۳۴۵ در شهرستان گیلانغرب به دنیا آمد. 

پدرش حیدر، کشاورز و مادرش مروارید نام داشت، دانش آموز سوم راهنمایی بود، به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. 

پانزدهم مرداد ۱۳۶۱ در سرپل ذهاب توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید، مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است. 

*دعا برای رزمندگان و امام را فراموش نکنید

ای برادری که این وصیت‌نامه را پیدا کردی این چند خط را به عنوان وصیت‌نامه می‌نویسم و از شما خواهشمندم اگر شهید شدم این وصیت‌نامه را برای خانواده‌ام و دیگر دوستانم بخوانید و به دوستانم بگویید که تا پیروزی کامل بر علیه صدام بعثی بجنگند. 

اینجانب سعید اردشیریان متولد ۱۳۴۵ با میل و رغبت و بدون هیچ‌گونه اجباری داوطلبانه به این جهاد مقدس داوطلب شدم تا با متجاوزان صدام کافر بجنگم و بتوانم خدمتی به انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران کنم. 

خداوندا، از تو خواهان و خواستارم که امام ما، خمینی کبیر این کلمه‌ محبوب قرن را تا ظهور حضرت مهدی(عج) نگهدار. 

بارالها، مرا به خود نزدیک گردان مرا از سپاه خود دور مگردان زیرا سپاه تو پیروز است. 

آری پدرم، مادرم، خواهرانم و برادرانم برایم ناراحت نباشید از شما می‌خواهم بعد از شهادتم گریه نکنید، مانند امام عزیزمان که در شهادت پسرش گریه نکرد.

 می‌خواهم به شما بگویم من راه خود را انتخاب کرده‌ام و از شما می‌خواهم که برای من نگرانی نداشته باشید؛ چون هدفم اسلام است. 

می‌خواهم با خون خود درخت اسلام را آبیاری کنم و راه حسین(ع) را بروم چون ماندن در این دنیا فایده‌ای ندارد. خدایا، این خون ناچیز و بی‌قابل مرا برای گسترش اسلام بپذیر و اگر جان ما آن ارزش را دارد که برای اسلام فدا شود و اسلام پیش برود صدها بار به ما جان بده تا مبارزه کنیم و شهید شویم و در آخر از امت ایران تقاضا دارم که دعای همیشگی امام و رزمندگان را از یاد نبرند.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4LJXY
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار