حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

خدمت‌رسانی به مردم را مرهون امام راحل هستیم

خدمت‌رسانی به مردم را مرهون امام راحل هستیم

استاندار کرمانشاه گفت: امام راحل به ما درس عزت و استقلال داد و سبب شد اکنون با آرامش خدمت‌رسانی به مردم را جشن بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، محمدطیب صحرایی در حاشیه آیین افتتاح پروژه‌های گازرسانی به روستاهای سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: قرآن در آیات مکرر به ما یاد می‌دهد اگر شکرگزار باشید نعمت بیشتری دریافت خواهید کرد و اگر کفران بورزید دچار نقمت می‌شوید.

وی افزود: آنچه امروز داریم به برکت امام راحل و خون شهدا است که به ما عزت، کرامت، استقلال دادند تا روی پای خود بایستیم.

استاندار کرمانشاه گفت: امام خمینی (ره) یکی از بی‌نظیرترین و از قهرمانان در فضای جهان اسلام بود که به تعبیر مقام معظم رهبری نشان دادند انسان می‌تواند تا مرزهای عصمت نزدیک شود.

صحرایی خاطرنشان کرد: امام راحل این نگاه الهی را به ما ارائه کردند همچنین همراهی شهدا سبب شد اکنون با آرامش خدمت‌رسانی به مردم را جشن بگیریم.

وی افزود: پیش از این نظام مقدس، یکی از خون‌خوارترین و پلیدترین افراد تاریخ بر کشور ما حکومت می‌کرد در واقع در زمان رضاخان هر زمین مناسبی که در کشور پیدا می‌شد به زور از مردم گرفته می‌شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: به شهادت افرادی نظیر اهالی منطقه سرپل‌ذهاب، اکنون به برکت وجود یک ولی دلسوز شاهد افزایش قیمت زمین، گردش مالی و ارتقاء سطح معیشت مردم هستیم.

صحرایی با اشاره به آیه‌ای از قرآن مبنی بر تحقق وعده الهی درباره شرط نزول برکات، گفت: نعمت گاز یکی از برکات زمین است که خداوند آن را برای مردم ایران ذخیره کرد پس باید قدردان نعمت انقلاب، امام راحل، شهدا و رهبر انقلاب باشیم.

به گفته استاندار کرمانشاه اجرای سامانه‌های گرمسیری و سردسیری بدون تردید حاصل عنایت رهبر انقلاب با تخصیص بودجه‌ای ویژه و همکاری مردم شهیدپرور و قهرمان این منطقه است.

صحرایی با بیان اینکه امیدواریم به‌زودی سبز شدن شهرستان سرپل‌ذهاب را جشن بگیریم، گفت: آنچه که امروز اتفاق افتاده مرهون همکاری خوب مردم و مسئولان است.

وی افزود: هم‌گرایی و اتحاد بین شیعه، سنی و اهل حق جزو سنت‌های الهی است و در این راستا هرجایی که متحد بودیم برکت و خیر الهی نازل شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از