حالت تاریک
پیام شهدا؛

خـون شـهدا هرگـز پایمـال نمی‌شود

خـون شـهدا هرگـز پایمـال نمی‌شود

شهید «سیداحمد موسوی» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: «ای برادر و خواهر! همیـشه یادتـان باشـد کـه خـون شـهید هرگـز پایمـال نمی‌شود، این شهید اسـت کـه در آخـرت و در آن دنیـا ۷۰ نفـر را از آتـش دوزخ نجـات می‌دهد.»

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید سیداحمد موسوی یکم خرداد ۱۳۴۵ در شهرستان شاهرود ديده به جهان گشود. پدرش سیدمیرزا، کارگر بود و مادرش ماه‌پری نام داشت. دانش‏‌آموز سوم راهنمایی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و دوم اسفند ۱۳۶۱ در پاسگاه زید عراق بر اثر اصابت ترکش به سینه، شهید شد. مدفن او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید:

پروردگارا! این ایمان به توست که حرکت می‌آفریند

پروردگارا! این ایمان به توست که حرکت می‌آفریند، و امید به توست که نشاط و نیـرو می‌بخشد از این رو، برترین درخواست‌های ما از تو اینکه به ما ایمانی استوار و راه خود عطا کنی و بر بینش پاک و کوشش پیگیرمان بیفزایی.

 

همیشه در راه حق قـدم بـردارید

وصیت‌نامه من جز به عشق الله چیز دیگری نیست، جز راهی کـه در راه او قـدم بـردارم و عشق من عشق شهادت و برای راه نجات است، ولی من از آن خیلی کوچکتر هستم که به این کلمه شهادت حسین (ع) برسم.

ای برادر و خواهر! از تو می‌خواهم که در راه پاک خون شهیدان قدم بـرداری، نـه اینکـه خـون پاک این شهید حسینی را پایمال کنی و از تو می‌خواهم که همیشه در راه حق قـدم بـرداری.

 

یادتـان باشـد کـه خـون شـهید هرگـز پایمـال نمی‌شود

ای برادر و خواهر مسلمانم و تو ای خمینی! منم همیشه یار و یـاور تـو و مـنم سـرباز تـو، سرباز اسلام که هدفم پیروزی نهایی بـر مـستکبران اسـت و هرچـه دارم فـدای پـای پـاک خمینی باد. ای برادر و خواهر! همیـشه یادتـان باشـد کـه خـون شـهید هرگـز پایمـال نمی‌شود، این شهید اسـت کـه در آخـرت و در آن دنیـا ۷۰ نفـر را از آتـش دوزخ نجـات می‌دهد.

 

منبع: شبکه اطلاع‌رسانی نوید شاهد 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از