حالت تاریک
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان:

دریافتی مستمری‌بگیران را ۴۳ درصد افزایش دادیم

دریافتی مستمری‌بگیران را ۴۳ درصد افزایش دادیم

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان گفت: برای مستمری‌بگیران عزیز نیز برنامه داشتیم و آن را در سال گذشته ۴۳ درصد افزایش دادیم که اصلا در گذشته سابقه نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از رجانیوز؛ بیت‌الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در نشست خبری اظهار کرد: قدم برداشته شده تمدید بیمه‌شدگان است که برای آن نیز فکر کرده‌ایم و به معدل ۸۲ درصد رسیده‌ایم؛ تحقق تمدید حداکثری شده است.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان اظهار کرد: برای مستمری‌بگیران عزیز نیز برنامه داشتیم و آن را در سال گذشته ۴۳ درصد افزایش دادیم که اصلا در گذشته سابقه نداشته است.

همچنین این مقام مسئول با اشاره به تعداد پرداخت تسهیلات به مستمری‌بگیران بیان کرد: ۲۲ هزار فقره وام برای نخستین بار به مستمری‌بگیران خود پرداخت کردیم.

برقراری در خصوص در خصوص پوشش اجتماعی زنان در دولت سیزدهم اظهار کرد: پوشش اجتماعی زنان را در این دولت به میزان ۴۱ درصد افزایش داده‌ایم. همچنین ۱۶۵ درصد در بحث بودجه رشد داشتیم که بی‌نظیر است.

گفتنی است بیت الله برقراری در خصوص عیدی به مستمری‌بگیران بیان کرد: تقریبا پرداخت یک میلیون تومان عیدی به مستمری‌بگیران قطعی است. ما پیشنهاد خود را به هیات مدیره داده‌ایم و آن‌ها باید تصویب و ابلاغ کنند. البته گفتنی است که هیات مدیره نگاه مثبتی به این قضیه دارد.

وی همچنین افزود: حدود یک میلیون تومان به عنوان عیدی به حساب مستمری بگیران پرداخت خواهد شد.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از