حالت تاریک
پیام شهدا؛

در پی هوای نفسانی نباشید

در پی هوای نفسانی نباشید

شهید حسین قیصری در وصیت‌نامه خود آورده است: «این دنیا قابلی ندارد و نباید به فکر هواهای نفسانی خود باشیم بلکه باید کمی هم به فکر آخرت خود بیندیشیم زیرا زندگی از آنجا شروع می‌شود پس چه بهتر که از این دنیا دست بکشیم.»

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید «حسین قیصری» چهارم شهریور سال ۱۳۴۰ در رودبال شهرستان سپیدان دیده به جهان گشود. چند ماهی از زندگی‌اش می‌گذشت که مادر را از دست داد، هفت ساله بود که راهی مدرسه شد، دوران ابتدایی را در روستا با موفقیت پشت سرگذاشت و دوره راهنمایی را تا سال دوم گذراند. 

شهریور سال ۱۳۵۸ به خدمت نظام وظیفه در سیرجان و پس از آن در هرمزگان نیروی دریایی مشغول خدمت شد؛ وی سرانجام ۱۴ فروردین ۱۳۶۱ به شهادت رسید پیکر پاکش دو روز بعد ۱۶ فروردین در زادگاهش تشییع و در مسجد ولی عصر رودبال به خاک سپرده شد. 

متن وصیت نامه: جایگاه شهدا در بهشت است

بسم رب الشهداء و الصدیقین وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ. با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با درود بر ملت شهیدپرور و مردم رودبال و سلام بر شما پدر و مادر عزیزم. امیدوارم که حالتان خوب و خرم بوده باشید و از اینکه فرزندتان به جبهه می‌رود ناراحت نباشید، دلم می‌خواهد خوشحال باشید و ناراحت نشوید، چون ما برای اسلام و قرآن می‌جنگیم اگر شهید شدیم جایمان بهشت است. 

در پی هواهای نفسانی نباشید

و این دنیا قابلی ندارد و نباید به فکر هواهای نفسانی خود باشیم بلکه باید کمی هم به فکر آخرت خود بیندیشیم زیرا زندگی از آنجا شروع می‌شود پس چه بهتر که از این دنیا دست بکشیم و این امتحانی است که خداوند از ما می‌گیرد، باشد که قبول شویم. 

تا آخرین قطره خون

ان‌شاءالله صدام را سرنگون کنیم. این صدام باید بداند که ما تا آخرین قطره خون خود خواهیم جنگید و از اسلام دفاع خواهیم کرد و تمام مستکبران را نابود خواهیم کرد و در سراسر جهان گسترش خواهیم داد و من چند وصیت دارم که برایتان می‌نویسم: 

پدر و مادرم و خواهران و برادران اگر من شهید شدم و به دوست رسیدم برایم گریه نکنید و خوشحال باشید زیرا اگر گریه کنید این منافقین خوشحال و روح من را آزرده خواهید کرد. 

از تمام برادران و خواهران رودبال می‌خواهم که امام را تنها نگذارید و دعا کنید عمر امام تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه داشته باشد. 

دعای کمیل بخوانید

از قوم و خویشان خود می‌خواهم که اگر شهید شدم در شب‌های جمعه برایم دعای کمیل بخوانند و دعا کنید که گناهانم آمرزیده شود، دلم می‌خواهد در تشییع جنازه‌ام کسی گریه نکند تا این منافقین بفهمند با کشته شدن جوانی دست برنخواهیم داشت تا شاید بیایند و به راه اسلام بگروند، تنها خواهشی که از شما مردم رودبال دارم این است که برای رزمندگان دعا کنید تا پیروز شوند، از تمامی مردم حزب الله رودبال می‌خواهم که رابطه خود را با بسیج و سپاه پاسداران قطع نکنند و داوطلبانه به جبهه‌ها بروند و سنگرهای شهیدان را پر کنند. 

در جبهه خونین شهر

من سرباز وظیفه حسین قیصری که شغل خودم خدمت برای دولت است داوطلبانه به جبهه می‌روم و اگر شهید شدم به آرزوی خود رسیدم و اگر شهید نشدم باز خدمتی به اسلام می‌کنم، الآن که این وصیت‌نامه را می‌نویسم در جبهه خونین شهر هستم. 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته- خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از