چهارشنبه 28 شهر 1403
1403-05-30 16:27 - شماره خبر : 9123 0
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

دستگاه قضائی کرمانشاه حامی واحدهای تولیدی است

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: دستگاه قضائی استان همسو با دستگاه‌های اجرایی از تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استفاده خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهرام کرمی روز سه‌شنبه در هشتمین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه با حضور معاون قضایی و قائم‌مقام ستاد، مسوولان و مدیران مربوطه و نمایندگان واحدهای تولیدی در سرسرای اجتماعات دادگستری استان، ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، به افتخار میزبانی استان کرمانشاه از زائران اشاره کرد و افزود: استان کرمانشاه در طول تاریخ به عنوان محل عبور زائران گرانقدر امام حسین (ع) شناخته شده و همواره به این خدمتگزاری مفتخر بوده است. 

وی با تأکید بر پیگیری مصوبات جلسات گذشته ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، اظهار کرد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید باید سرلوحه کار ما قرار گیرد و نتیجه جلسات ستاد نیز باید رفع مشکلات واحدهای تولیدی باشد. 

در این جلسه، مشکلات و موانع ۷ واحد تولیدی و اقتصادی شامل شرکت آریا بهشور، واحد پرواربندی محمدی، شرکت باختر موکت، شرکت فراتک مدلل، شرکت فروآلیاژ متحد شرق آسیا، شرکت ماشین‌سازی زارعی و واحد سیلوی خوراک دام آقای بهرامی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات و مصوبات لازم در این خصوص اتخاذ شد. 

در استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، بیش از یک هزار واحد تولیدی با اشتغالزایی حدود ۳۰ هزار نفر فعال است. 

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/eGmDG
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار