حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
دفاع فرهنگی مقابل هجمه‌های دشمنان،ضروری است
نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه جوانرود :

دفاع فرهنگی مقابل هجمه‌های دشمنان،ضروری است

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه جوانرود با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف بنیان خانواده، گفت: امروزه، دفاع فرهنگی در مقابل هجمه بی‌امان دشمنان، یک ضرورت است که باید همه ما بر این امر اهتمام ویژه داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین نجم‌الدین عبدی صبح امروز شنبه در محفل شعر شاعران و هنرمندان جوانرودی با موضوع دفاع مقدس، اظهار داشت: هنرمندان و شاعران در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در ایجاد روحیه بین رزمندگان داشتند و این قشر هم‌اکنون نیز نقش اساسی در اعتلای فرهنگی و هنری ایران اسلامی دارند. 

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف بنیان خانواده ادامه داد: امروزه، دفاع فرهنگی در مقابل هجمه بی‌امان دشمنان، یک ضرورت است که باید همه ما بر این امر اهتمام ویژه داشته باشیم. 

دفاع از مردم غزه و لبنان ضرورت اصلی جهان اسلام است

امام جمعه شهرستان جوانرود نیز با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و غزه، گفت: اتحاد و انسجام مسلمان و دفاع از مسلمانان مظلوم غزه و لبنان ضرورت اصلی جهان اسلام است. 

ماموستا ملا سید محمد محمدی بر لزوم دفاع از مظلومان جهان تاکید کرد و افزود: وحدت مسلمانان برای حمایت از مظلومان لبنان و غزه از اوجب واجبات است. 

وی با اشاره به انواع جنگ افزود: آگاهی‌بخشی علما، روحانیون و رسانه‌های جمعی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان است. 

در این مراسم شاعران و هنرمندان اشعاری در مورد دفاع مقدس و کشتار مردم مظلوم غزه و لبنان سرودند. 

انتهاای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از