حالت تاریک
رزمندگان بالاترین خدمت را به جامعه ارائه کردند
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران دالاهو:

رزمندگان بالاترین خدمت را به جامعه ارائه کردند

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دالاهو گفت: منطق شهید، منطق سوختن و روشن کردن است، منطق حل شدن و جذب شدن در جامعه برای احیای جامعه است.

عامر محمدی‌نسب در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: رزمندگان و شهدای والامقام بالاترین خدمت را با ارائه سبک زندگی متأثر از مکتب حسین (ع) به جامعه اسلامی ارائه کرده‌اند آن‌ها از عزیزترین و بالاترین موهبت الهی یعنی جان خود دست شسته و آن را آگاهانه تقدیم به اسلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مصادیق سبک زندگی ایشان از جمله بصیرت‌بخشی، عدالت‌طلبی، دنیاگریزی و ساده‌زیستی، استقلال‌گرایی، شهادت‌طلبی و پاسداری از نظام بود.

محمدی‌نسب، سبک زندگی شهدا را الگویی برای نسل امروز و فردای جامعه معرفی کرد و گفت: سیدالشهدا اسلام را بیمه کرد و شهدا راه ایشان را ادامه دادند و اسلام را زنده نگهداشتند پس  بهترین الگوی انسان‌هایی است که با پذیرش جهان‌بینی توحیدی در مسیر خواست‌های الهی گام بردارند.

وی به منطق شهید که منطق سوختن و روشن کردن است، اشاره کرد و افزود: منطق شهید، منطق حل شدن و جذب شدن در جامعه برای احیای جامعه است منطق دمیدن روح به اندام مرده ارزش‌های انسانی و منطق حماسه‌آفرینی است.

وی در پایان به اقدامات انجام شده در راستای کنگره ملی شهدای شهر ستان دالاهو اشاره کرد و گفت: در این رابطه بنیاد شهید اقداماتی از جمله دیدار با خانواده شهدا، خاطره‌گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه‌ عکس شهدا، نصب بنر در سطح شهرستان و همکاری با فضای مجازی شهرستان برای معرفی شهیدان در فضای شهرستان انجام گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از