حالت تاریک
رشد پرواز‌های داخلی با اتمام تعطیلات تابستانی
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

رشد پرواز‌های داخلی با اتمام تعطیلات تابستانی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همزمان با اتمام تعطیلات تابستانی و میلاد پیامبر (ص) شاهد افزایش میزان پرواز‌های داخلی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ همزمان با اتمام تعطیلات تابستانی و همچنین با توجه به تعطیلات میلاد پیامبر اکرم ( ص) و امام جعفر صادق (ع)  میزان تقاضا برای سفرها به شهرهای مذهبی از جمله مشهد و شیراز افزایش یافته است و از سوی دیگر با توجه به اتمام تابستان حجم بازگشت مسافران از مسافرت افزایش یافته است، بنابراین تمهیدات لازم برای بازگشت مسافران باید در دستور کار قرار گیرد که در همین زمینه میزان سفرهای هوایی افزایش یافته است و درخواست هم برای پروازها بیشتر شده است.

در همین زمینه نیز جعفر يازرلو، با بیان اینکه همزمان با اتمام تعطیلات سفرهای هوایی بیشتر شده است اظهار داشت: تشدید نظارت‌ها‌ در روند فروش بلیت در این بازه زمانی افزایش یافته که در نتیجه آن شاهد تعلیق و پلمب تعداد زیادی سایت و آژانس مسافرتی و خدمات هوایی هستیم.

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: در این بازه زمانی ما شاهد تخلف برخی از سایت‌ها بوده ایم، سایت‌هایی که مجوز فعالیت نداشتند به دادستانی معرفی شده و مابقی سایت و آژانس‌ها را نیز به مدت یک ماه تعلیق کردیم‌.

او اظهار کرد: در این ایام که شاهد افزایش میزان بازگشت مسافران هستیم‌ در صورت درخواست شرکت‌های هواپیمایی مجوز پروازهای فوق‌العاده به آن‌ها از سوی سازمان هواپیمایی کشوری ارائه خواهد شد.

یازرلو ادامه داد: به تمامی مسافران توصیه می‌شود در صورت مشاهده تخلف در گران‌فروشی از سوی سایت و شرکت‌های هواپیمایی به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از