حالت تاریک
استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

آبگیری سد «کبوترلانه» کنگاور تا ماه آینده

آبگیری سد «کبوترلانه» کنگاور تا ماه آینده

استاندار کرمانشاه گفت: با پیگیری‎‌های انجام شده سد کبوترلانه کنگاور در همین فصل به آبگیری خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، محمد طیب صحرایی، امروز پنج‌شنبه در نشست هم‌اندیشی معتمدین کنگاور، با بیان اینکه در کنار مشکلات، ظرفیت‌های بسیار زیادی وجود دارد، اظهار داشت: مسائل و مشکلات این شهرستان باید با همفکری همدیگر حل و فصل شوند.

 

استاندار کرمانشاه افزود: هدف از این سفرهای شهرستانی شناختن بهتر مسائل است که همه مدیران می‌توانند برای تلاش متمرکز و جمعی برای حل مشکلات و ایجاد ظرفیت‌ها و فرصت‌های جدید به این قضیه کمک کنند.

 

وی گفت: آنچکه در این جلسه اشاره شد قسمتی از دغدغه‌ها و نیازهای شهرستان کنگاور است.

 

صحرایی افزود: نکته دومی که اشاره کنم ما وقتی خدمت معتمدین بزرگان، متنفذین در شهرستان‌های مختلف می رسیم شنیدن دقیق‌ترین تحلیل‌های بومی است که این بزرگواران دارند که در آن اقلیم زندگی می‌کنند و هم مورد اعتماد مردم هستند و تعامل دوطرفه با مردم دارند.

 

وی ادامه داد: در شهرستان کنگاور اگر بخواهد اتفاق خوبی بیفتد قسمتی وظیفه بنده و همکاران بنده است  که یک سری اقدامات برای آماده‌سازی و یک سری اقدامات سلبی نیاز است که باید آفت‌ها، موانع و اشکالات را برطرف کنیم اما وقتی شما کمک می‌کنید چه در موانع‌زدایی و چه در ایجاد فرصت این توان 5 برابر خواهد شد.

 

صحرایی با اشاره به دغدغه اشتغالزایی در شهرستان گفت: برای ایجاد اشتغال سرمایه گذاران بومی را تشویق کنید که در سرزمین آبا و اجدادی خودشان بیایند و یک کار خیر انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه کار میدانی مشکلاتی دارد که نیازمند تلاش و صبر است، گفت: کار خیر بدون صبر جمعی، خیلی قابل تصور نیست.

 

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با پیگیری‎‌های انجام شده سد کبوترلانه  در همین فصل به آبگیری خواهد رسید و در سفر دوم هیئت دولت و آیت اله رئیسی این سد یکی از پروژه های آماده خواهد بود که با حضور ایشان یا نماینده آبگیری شروع می‌شود.

 

صحرایی تاکید کرد: در مسیر انجام وظیفه به حواشی توجه نکنید.

 

وی با بیان اینکه یک کار خیری در شهرستان کنگاور در حال انجام است، گفت: مجموعه صیانت شهدای حلبچه یک کار خیری است نمونه ای از تعاونوا علی البر و تقواست.

 

صحرایی افزود: فرزندانی از این استان که به دلایل دچار آسیب شده اند و وطیفه انسانی و اخلاقی ما است که به آنها کمک کنیم.

 

استاندار کرمانشاه بیان کرد: مقدماتش فراهم شده، امکانات بیت المالی که قریب به 30 سال رها مانده بود و بعضی از ساختمان‌ها در حال ریزش بودند اکنون به فرصتی تبدیل شده است که این فرصت در آینده به الگویی برای کار خیر تبدیل خواهد شد.

 

وی گفت: در این مرکز یک عده‌ایی به دلایل مختلف آسیب دیده‌اند ومعتاد شده‌اند پس از سم‌زدایی، غربالگری می شوند و مقدمات اولیه فراهم می شود که توانمند شوند ومهارتهای لازم را بدست آورند.

 

صحرایی ادامه داد: در احداث این مرکز بودجه عمرانی کنگاور صرف این کار نشده است بلکه خارج از استان و از منابع ملی ستاد مبارزه با موادمخدر بودجه آن تامین شده است.

 

وی گفت: طی مذاکرات انجام شده با برخی بانک افرادی که گواهی مهارت می‌گیرند می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند و ابزار اشتغال در اختیارشان قرار خواهد گرفت امید است با همراهی خیر بتوانیم این افراد را به محیط جامعه برگردانیم.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از