حالت تاریک
مسئول قرارگاه رسانه‌ای غرب کشور خبر داد:

رونمایی از مستند شهدای امنیت کرمانشاه

رونمایی از مستند شهدای امنیت کرمانشاه

مسئول قرارگاه رسانه‌ای غرب کشور گفت: یکی از برنامه‌های مهم کمیته تولیدات کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، رونمایی از مستند شهید سجاد امیری از شهدای استان کرمانشاه است.

رسول جنتی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با عنایت به برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، فرصت ویژه‌ای فراهم شده که ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف بتوانند در راستای خدمت به شهدای دفاع مقدس و حفظ یاد و خاطره آن‌ها قدم‌های موثری بردارند؛ در حوزه قرارگاه رسانه‌ای بسیج تولید یک‌سری برنامه‌های گفتگومحور به صورت روزانه در دستور کار قرار دارد که با محوریت شهدا، رزمندگان و ایثارگران در حال انجام است. 

مسئول قرارگاه رسانه‌ای غرب کشور عنوان کرد: با توجه به تولیدات مستمری که توسط قرارگاه رسانه‌ای صورت می‌گیرد، طی برنامه‌ریزی انجام شده هر روزه یک شهید از استان کرمانشاه، معرفی خواهد شد و این اقدام به صورت گسترده در صفحات مجازی قرارگاه نیز انجام می‌شود. 

دبیر کمیته تولیدات کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه با اشاره به رونمایی از مستند ساخته شده از زندگی شهدای امنیت کرمانشاه، بیان کرد: در ۲۲ خردادماه امسال یکی از برنامه‌های مهم کمیته تولیدات کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه که توسط قرارگاه رسانه‌ای غرب تهیه شده، رونمایی از مستند شهید سجاد امیری از شهدای استان کرمانشاه است که با حضور مسئولان ارشد استان این رونمایی برگزار خواهد شد. 

جنتی در خصوص روند تولیدات حوزه دفاع مقدس برای کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، اذعان کرد: تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدا، کمیته تولیدات، ماهانه سه قطعه پویانمایی در محورهای مختلف با موضوعات شهدا و دفاع مقدس و در قالب موشن‌گرافی، انیمیشن و کمیک‌موشن تولید می‌کند و پوسترهایی نیز با تمثال شهدای گران‌قدر برای کنگره چاپ خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از